16. Creative Meeting. Jaka jest przyszłość galerii sztuki?

12/11/2017 15:55
Sztuka, Creative Meeting przyszłość galerii sztuki - zdjęcie, fotografia
LIS 13
godz: 18:00

Już jutro, w poniedziałek, 13 listopada Miasto Stołeczne Warszawa, odbędzie się 16. spotkanie branży kreatywnej z cyklu Creative Mikser. Eksperci British Council i Warsaw Gallery Weekend będą dyskutować na temat przyszłości galerii sztuki.

Creative Mikser to cykliczne spotkania networkingowe sektora kreatywnego, organizowane wspólnie przez British Council i miasto stołeczne Warszawa. Goście uczestniczą w prezentacjach i dyskusjach, mają również możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych i poznania ciekawych ludzi.

Spotkanie odbędzie się o godzinie 18:00 w Szarotce, w Fort Mokotów przy ul. Racławickiej 99.

Wstęp jest bezpłatny po mailowej rejestracji na adres: [email protected]

16. Creative Meeting. Jaka jest przyszłość galerii sztuki? komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Przedszkole Terapeutyczne

DIAGNOZA: ZABURZENIA ZE SPEKTRUM AUTYZMU? POMOŻEMY CI ZROZUMIEĆ TWOJE DZIECKO ! Serdecznie zapraszamy rodziców i opiekunów wraz z dziećmi do..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"