Agencje HR – warto współpracować?

04/10/2018 18:12
Korzyści płynące ze współpracy z agencją HR.

Pytanie to może zadawać sobie wielu pracodawców. Często nie zdają sobie oni sprawy, że taka współpraca przynosi wiele korzyści.
 

Co zyskuje pracodawca?
Korzyści wynikające ze współpracy pracodawcy z agencją HR jest mnóstwo, ale przede wszystkim są to: optymalizacja kosztów, odpowiednio dobrani pracownicy oraz, co dla wielu może być najważniejsze, oszczędność czasu. Są to podstawy solidnych fundamentów firmy. Dodatkowo, usługi rekrutacyjne objęte są gwarancją. Jeśli pracodawca nie jest zadowolony z nowo zatrudnionego pracownika, agencja zaproponuje na to miejsce innego kandydata.

 

Maksimum korzyści, minimum czasu?
To coś, o czym marzy każdy, bez względu na profesję jaką wykonuje czy zajmowane stanowisko. Jednak nie zawsze da się to osiągnąć, szczególnie, gdy samemu trzeba decydować w przeróżnych kwestiach. Czemu więc nie skorzystać z pomocy innych, równie doświadczonych osób? Osób, które stworzyły agencję HR, aby odciążyć pracodawców na wielu polach, począwszy od wybierania dla nich najlepszych kandydatów do rekrutacji (w zależności od potrzeb Klienta), poprzez przeprowadzanie szkoleń (o różnej tematyce) oraz badań satysfakcji pracowników, a skończywszy na pomaganiu osobom zatrudnionym, aby jak najlepiej mogły zorganizować sobie pracę, w celu zwiększenia efektywności jej wykonywania. Dlaczego nie skorzystać z oferty, w której wraz z idealnym kandydatem, pracodawca otrzymuje pełną dyskrecję działań agencji, a wszystko jest dodatkowo poparte jej doświadczeniem, odpowiedzialnością, skrupulatnością i profesjonalizmem?

Skutki złej rekrutacji
Najczęściej, efektem niewłaściwie przeprowadzonej rekrutacji jest nieskuteczne zatrudnienie pracownika (szybkie odejście z pracy), co skutkuje koniecznością ponownego przeprowadzenia rekrutacji (dodatkowe koszty i strata czasu). Jest to szczególnie istotne w dzisiejszych czasach, kiedy na rynek pracy weszło pokolenie Millenialsów. W dużej mierze są to osoby ambitne i zdolne, które oczekują czegoś innego od pracodawców niż ich rodzice. Trzeba mieć na uwadze, że zmiany pokoleniowe wśród pracowników są nieuniknione, a  osoby z tzw. pokolenia Millenialsów po 2020 r. będą stanowić 50% pracowników na całym świecie. Dlatego też, tak ważny jest odpowiedni dobór kandydatów. I tutaj znaczącą rolę mogą odegrać agencje pośrednictwa pracy, które profesjonalnie wspierają pracodawców gwarantując skuteczną rekrutację.

 

Zapraszamy do kontaktu!

Arfa HR Beata Przondo
ul. Rodła 14 lok. 3  01-496 Warszawa
telefon: +48 791 809 003
e-mail: [email protected]
https://arfahr.pl/

agencja hr, rekrutacja, skuteczna rekrutacja, współpraca, jak dobrać pracowników, korzyści ze współpracy z agencją hr, szkolenia dla pracowników, - komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Przedszkole Terapeutyczne

DIAGNOZA: ZABURZENIA ZE SPEKTRUM AUTYZMU? POMOŻEMY CI ZROZUMIEĆ TWOJE DZIECKO ! Serdecznie zapraszamy rodziców i opiekunów wraz z dziećmi do..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"