Bilety Metropolitalne. Pierwsze porozumienia już w lipcu

02/07/2018 08:30
Transport publiczny - komunikacja, Bilety Metropolitalne Pierwsze porozumienia lipcu - zdjęcie, fotografia

W lipcu będą podpisywane pierwsze porozumienia z podwarszawskimi gminami dotyczące Biletów Metropolitalnych. Warszawa przygotowuje się do tej "operacji". Zarząd Transportu Miejskiego ma już pierwszą partię (75 tys. sztuk) biletów do kodowania. Na jednej stronie biletów jest logo Warszawskiego Transportu Publicznego, na drugiej znajdą się wzory przygotowane przez gminy. 

- Ogłoszony został również przetarg na wykonanie kolejnych 200 tysięcy kart. Zainteresowanych Biletem Metropolitalnym jest 20 podwarszawskich gmin, a kilka z nich przyjęło już potrzebne uchwały: Józefów, Otwock, Wiązowna i Stare Babice. Pierwsze porozumienia będziemy podpisywali w lipcu - zapowiada wiceprezydent Renata Kaznowska.

 

 

 

źródło: FB 

Bilety Metropolitalne. Pierwsze porozumienia już w lipcu komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"