Blue Monday czyli najbardziej depresyjny dzień w roku. Jak go przetrwać?

NEWS, Monday czyli najbardziej depresyjny dzień przetrwać - zdjęcie, fotografia

Historia Blue Monday (niebieski poniedziałek) sięga 2004 roku. Wówczas psycholog Cliff Arnall opracował wzór matematyczny, dzięki któremu wyliczono który dzień w roku jest najtrudniejszy. Od tamtej pory każdy ostatni poniedziałek stycznia (w pełnym tygodniu) jest uznawany jako depresyjny. Dlaczego akurat tak? Okazuje się, że to dzień w którym nie sprzyja pogoda, zmrok zapada szybko, a my zaczynamy dostrzegać, że już nie dotrzymaliśmy noworocznych postanowień, trzeba zacząć spłacać kredyty wzięte na święta, a wypłata jest wyjątkowo późno...

Jak sobie radzić w ten dzień i nie dać się zwariować. Od dawna wiadomo, że poziom seratoniny w mózgu, która odpowiada za nasz nastrój wzrasta np. przy zjedzeniu czekolady więc dzisiaj odłóżcie diety na bok i dajcie się ponieść łakomstwu. Może warto pomyśleć też o relaksującym wieczorze? Lampka wina, kąpiel w aromatycznych olejkach przy świecach?

Przede wszystkim polecamy nie przejmować się tym dniem - każdy poniedziałek jest ciężki! Miłego dnia!

 

 

 

Blue Monday czyli najbardziej depresyjny dzień w roku. Jak go przetrwać? komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kampania wyborcza w

Bierzesz udział w wyborach parlamentarnych 2019 roku? Startujesz do Sejmu lub Senatu RP? To dobrze, że trafiłeś na nasze ogłoszenie. Zresztą to, że..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"