Burger King znów zażartował z McDonalda

Rywalizacja w świecie marek nie jest niczym nowym - Start Trek kontra Star Wars, Coca Cola kontra Pepsi, a także Burger King kontra McDonald's - od czasu do czasu można zauważyć kampanie nawiązujące do konkurencji, w przewrotny sposób pokazujące wyższość jednej firmy nad drugą. Tym razem Burger King przebił wszystkie dotychczasowe akcje w genialny sposób wykorzystując premierę filmu „To”.

„To” opowiada historię grupy dzieci prześladowanych przez klauna mordercę. Film oparty jest na powieści Stephena Kinga. Przed napisami podczas niemieckiej premiery w Hamburgu, na ciemnym ekranie pojawiło się zdanie „The moral is: never trust a clown”, czyli: „Morał: nigdy nie ufaj klaunowi”. Chwilę później ukazało się logo Burger Kinga.

Było to oczywiste nawiązanie do Ronalda McDonalda, symbolu konkurencyjnej restauracji. Błyskotliwy żart widownia doceniła gromkim śmiechem.

Reklama

Burger King znów zażartował z McDonalda komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Analizy statystyczne

Wykonujemy analizy statystyczne do badań z różnych dziedzin nauki. Najczęściej poruszamy się w takich obszarach jak: medycyna, psychologia,..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"