Transport publiczny - komunikacja, Warszawskiej Kolei Dojazdowej - zdjęcie, fotografia

Jak informuje przewoźnik, z WKD w pierwszej połowie bieżącego roku skorzystało aż o 81,3 tys. pasażerów więcej, niż rok wcześniej.

Warszawska Kolej Dojazdowa już od stycznia do końca czerwca 2019 roku  przewiozła aż 4,4 milionów podróżnych. Jest to wynik o niemal 2 procenty większy, aniżeli w poprzednim roku...

Taki wzrost, wg. informacji podanych na portalu TVN Warszawa, jest skutkiem rozbudowy oferty przewozowej o dodatkowe pociągi (kursują one w porze popołudniowego szczytu komunikacyjnego - w dni powszednie). 

WKD natomiast wymienia jeszcze inne opcje, które z pewnością pomogły w tym "małym sukcesie". Wzbogacona została bowiem oferta taryfowa i biletów dla poszczególnych grup podróżnych. Wprowadzono także bezpłatny przewóz roweru w weekendy czy święta, jak i  nowe reguły podróżowania w ramach biletów miejskich na terenie Podkowy Leśnej oraz Pruszkowa. 

Fot. WKD

Dane Warszawskiej Kolei Dojazdowej komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kampania wyborcza w

Bierzesz udział w wyborach parlamentarnych 2019 roku? Startujesz do Sejmu lub Senatu RP? To dobrze, że trafiłeś na nasze ogłoszenie. Zresztą to, że..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"