Duda rośnie w siłę. Już 10% więcej niż Komorowski

Poznaliśmy cząstkowe wyniki wyborów prezydenckich. Państwowa Komisja Wyborcza podała wyniki po przeliczeniu głosów z 20 na 51 okręgowych komisji. Andrzej Duda zdobył 39,69%. Drugi jest Bronisław Komorowski z wynikiem 29,14%. Przewaga pomiędzy kandydatami znacznie wzrosła na rzecz Dudy, w porównaniu z podanymi wczoraj szacunkowymi wynikami.

Wzrosło też poparcie dla Pawła Kukiz, na którego głosowało 21,28% wyborców. Kolejne miejsca zajęli Janusz Korwin-Mikke (2,87%), Magdalena Ogórek (2,4%), Adam Jarubas (1,68%) i Janusz Palikot (1,17 %), Grzegorz Braun (0,73%), Marian Kowalski (0,52%), Jacek Wilk (0,40%) i Paweł Tanajno (0,13%).

Frekwencja 45,88%

Oficjalne końcowe wyniki poznamy najwcześniej dzisiaj wieczorem, albo jutro około południa. Tak przynajmniej twierdzi PKW.

Źródło wykresu: PKW

Duda rośnie w siłę. Już 10% więcej niż Komorowski komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Naprawy AGD pralek, zmywarek ,

Szybkie i tanie naprawy sprzętu AGD: pralki zmywarki piekarniki kuchnie elektryczne Montaż nowych urządzeń tel. 530 375 312


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"