Kara trudniejsza do anulowania

NEWS, trudniejsza anulowania - zdjęcie, fotografia

W Warszawie parkingi np. przy Lidlu, czy Biedronce, zmieniły właściciela. Do niedawna obsługiwały je same sieci, jednak sporo z nich przekazano prywatnym firmom. Co w związku z tym?

Kary łatwo nie unikniesz

Płatne parkingi funkcjonują już od dawna. Nadal jednak duży problem stanowi zapominalstwo, dotyczące pobierania odpowiedniego biletu. Kara za brak takowego wynosi aż 95 złotych. 

Pracownicy marketów kontra prywatne firmy od parkingów

Według informacji, które podaje portal Tu Stolica i według pracowników różnych marketów, do tej pory na podstawie paragonu ze sklepu można było złożyć odwołanie. Reklamacje powinny być wtedy rozpatrywane na korzyść klienta. 

Tymczasem w regulaminach prywatnych firm, które aktualnie zajmują się dzierżawionymi parkingami przy sieciówkach, widnieje informacja, jakoby klient mógł złożyć reklamację. Do zwolnienia z uiszczenia opłaty dodatkowej za parking zwalnia go wyłącznie bilet, który powinien był być pobrany przy wjeździe na teren.

Stanowiska

To jak to w końcu z tym jest? Zależnie od źródła, dobiegają nas odmienne wiadomości na ten temat. W sprawie, na łamach portalu Tu Stolica, wypowiedziała się np. Karolina Ulatowska z Jeronimo Martins Polska: 

Na takich parkingach wprowadzamy minimalny okres darmowego postoju, który  wynosi od 60 do nawet 90 minut. Klienci są zobligowani do pobrania darmowego biletu, potwierdzającego godzinę rozpoczęcia i zakończenia darmowego parkowania i umieszczenia go w widocznym miejscu za szybą samochodu. 

Fot. pixabay.com

Kara trudniejsza do anulowania komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kampania wyborcza w

Bierzesz udział w wyborach parlamentarnych 2019 roku? Startujesz do Sejmu lub Senatu RP? To dobrze, że trafiłeś na nasze ogłoszenie. Zresztą to, że..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"