
Prężnie rozwijająca się firma w realu już nie wystarczy. Celuj w Internet! Ale żeby nie tylko istnieć, a również odnieść sukces w Sieci trzeba stosować odpowiednie narzędzia, które pomogą Twojej firmie stać się naprawdę rozpoznawalną i pozyskać jeszcze więcej klientów. Grupą narzędzi, które zapewnią Twojej firmie jak największą rzeszę oddanych klientów, jest content marketing, czyli marketing treści. Na czym polega fenomen content marketingu i jak prawidłowo stosować narzędzia, żeby przyciągnąć jak najwięcej klientów i uczynić Twoją markę naprawdę rozpoznawalną? Wyjaśniamy!
Fundament content marketingu. Treść!
Jak wynika z samego terminu, content marketing w dużej mierze polega na treści. Ale nie byle jakiej. Rzetelne, przystępne, długie i dobrze skonstruowane pod względem SEO copywritingu treści nie tylko będą służyły nie tylko jako wyczerpujące źródło wiedzy dla Twoich klientów, ale także jak wiarygodne źródło informacji dla osób, które przed tym jeszcze nie były zaznajomione z Twoją marką. Zatem pierwsze, co oni znajdą w wynikasz wyszukiwania w przykładowym Google’u, będzie artykuł umieszczony na stronie internetowej Twojej firmy. Dobrze napisana treść zbuduje swoistą więź między czytelnikiem vel przyszłym klientem, a marką, co pomoże w budowaniu jej wiarygodnego pozytywnego wizerunku w oczach konsumenta. Zaufanie zaś przełoży się na obroty! A nawet więcej, konsumenci statystycznie bardziej skłonni polecać znajomym marki, którym ufają i które postrzegają jako wiarygodne. Zatem content marketing jest świetnym prekursorem do t.zw. link-buildingu, czyli budowania linków.
Zalety content marketingu. Dlaczego naprawdę warto?
Z profesjonalnego stosowania content marketingu płynie niewiarygodnie dużo korzyści. Chodzi m.in. o kwestie stricte finansowe. Marketing treści jest nie tylko skuteczniejszy od innych form reklamowania się w Internecie, jest jeszcze dużo tańszym rozwiązaniem w porównaniu do np. reklamy w klasycznych środkach masowego przekazu. Marketing treści jest również niezawodny w docieraniu do tych osób, które korzystają z AdBlocka, czyli oprogramowania do blokowania reklam wyświetlanych na stronie (w Polsce jest już ponad 35% takich użytkowników), a więc są niedostępni w przypadku stosowania bardziej konwencjonalnych płatnych reklam w Internecie. Content marketing generuje także dużo większy i stabilniejszy ruch na stronie. Grunt, żeby treści na blogu Twojej firmy były nie tylko interesujące i rzetelne, ale również ukazywały się w miarę regularnie! Profesjonalne treści statystycznie dłużej skupiają na sobie uwagę czytelnika, co jest prawie nieosiągalne w przypadku zwykłych banerów reklamowych.
Content marketing a niezawodność
Marketing treści jest naprawdę niezawodnym i skutecznym zbiorem narzędzi. Równie dobrze się sprawdza w przypadku korporacji, jak i mniejszych firm, które tylko zaczynają się rozwijać. Dla mniejszych podmiotów jest to jeszcze bardziej wygodne rozwiązanie, gdyż nawet dysponując ograniczonymi zasobami finansowymi marka może w sposób szybki i skuteczny powiększyć swoją rozpoznawalność w Sieci. Content marketing także zbuduje rzeszę przywiązanych do treści odbiorców, a więc klientów Twojej firmy.
Pamiętaj, że zawsze możesz oddać działalność marketingową w ręce profesjonalistów!
W sklepie MPG Media znajdziesz wiele usług, jak np. napisanie artykułu informacyjnego czy sponsorowanego. Warto także skorzystać z kompleksowej obsługi firmy w Internecie. Tylko teraz - możliwość bezpłatnej współpracy z agencją przez 30 dni!
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
A taka kampania co myślicie http://erzecznik.com.pl/ ? u nas w firmie się zastanawiamy na poważnie. Form reklamy w sieci jest dość sporo a ta nowoczesna ma już dużo zwolenników. Zwiększa się zaufanie klientów do marki, sprzedaż również można liczyć na to, że wzrośnie.