Zalety content marketingu

Prężnie rozwijająca się firma w realu już nie wystarczy. Celuj w Internet! Ale żeby nie tylko istnieć, a również odnieść sukces w Sieci trzeba stosować odpowiednie narzędzia, które pomogą Twojej firmie stać się naprawdę rozpoznawalną i pozyskać jeszcze więcej klientów. Grupą narzędzi, które zapewnią Twojej firmie jak największą rzeszę oddanych klientów, jest content marketing, czyli marketing treści. Na czym polega fenomen content marketingu i jak prawidłowo stosować narzędzia, żeby przyciągnąć jak najwięcej klientów i uczynić Twoją markę naprawdę rozpoznawalną? Wyjaśniamy!

Fundament content marketingu. Treść!

Jak wynika z samego terminu, content marketing w dużej mierze polega na treści. Ale nie byle jakiej. Rzetelne, przystępne, długie i dobrze skonstruowane pod względem SEO copywritingu treści nie tylko będą służyły nie tylko jako wyczerpujące źródło wiedzy dla Twoich klientów, ale także jak wiarygodne źródło informacji dla osób, które przed tym jeszcze nie były zaznajomione z Twoją marką. Zatem pierwsze, co oni znajdą w wynikasz wyszukiwania w przykładowym Google’u, będzie artykuł umieszczony na stronie internetowej Twojej firmy. Dobrze napisana treść zbuduje swoistą więź między czytelnikiem vel przyszłym klientem, a marką, co pomoże w budowaniu jej wiarygodnego pozytywnego wizerunku w oczach konsumenta. Zaufanie zaś przełoży się na obroty! A nawet więcej, konsumenci statystycznie bardziej skłonni polecać znajomym marki, którym ufają i które postrzegają jako wiarygodne. Zatem content marketing jest świetnym prekursorem do t.zw. link-buildingu, czyli budowania linków.

Zalety content marketingu. Dlaczego naprawdę warto?

Z profesjonalnego stosowania content marketingu płynie niewiarygodnie dużo korzyści. Chodzi m.in. o kwestie stricte finansowe. Marketing treści jest nie tylko skuteczniejszy od innych form reklamowania się w Internecie, jest jeszcze dużo tańszym rozwiązaniem w porównaniu do np. reklamy w klasycznych środkach masowego przekazu. Marketing treści jest również niezawodny w docieraniu do tych osób, które korzystają z AdBlocka, czyli oprogramowania do blokowania reklam wyświetlanych na stronie (w Polsce jest już ponad 35% takich użytkowników), a więc są niedostępni w przypadku stosowania bardziej konwencjonalnych płatnych reklam w Internecie. Content marketing generuje także dużo większy i stabilniejszy ruch na stronie. Grunt, żeby treści na blogu Twojej firmy były nie tylko interesujące i rzetelne, ale również ukazywały się w miarę regularnie! Profesjonalne treści statystycznie dłużej skupiają na sobie uwagę czytelnika, co jest prawie nieosiągalne w przypadku zwykłych banerów reklamowych.

Content marketing a niezawodność

Marketing treści jest naprawdę niezawodnym i skutecznym zbiorem narzędzi. Równie dobrze się sprawdza w przypadku korporacji, jak i mniejszych firm, które tylko zaczynają się rozwijać. Dla mniejszych podmiotów jest to jeszcze bardziej wygodne rozwiązanie, gdyż nawet dysponując ograniczonymi zasobami finansowymi marka może w sposób szybki i skuteczny powiększyć swoją rozpoznawalność w Sieci. Content marketing także zbuduje rzeszę przywiązanych do treści odbiorców, a więc klientów Twojej firmy.

Pamiętaj, że zawsze możesz oddać działalność marketingową w ręce profesjonalistów!

W sklepie MPG Media znajdziesz wiele usług, jak np. napisanie artykułu informacyjnego czy sponsorowanego. Warto także skorzystać z kompleksowej obsługi firmy w Internecie. Tylko teraz - możliwość bezpłatnej współpracy z agencją przez 30 dni!


content marketing, agencja marketingowa, jak poprawnie stosować content marketing, po co jest content marketing, jakie są korzyści content marketingu - komentarze opinie

  • Zosia - niezalogowany 2019-08-31 22:16:27

    A taka kampania co myślicie http://erzecznik.com.pl/ ? u nas w firmie się zastanawiamy na poważnie. Form reklamy w sieci jest dość sporo a ta nowoczesna ma już dużo zwolenników. Zwiększa się zaufanie klientów do marki, sprzedaż również można liczyć na to, że wzrośnie.

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kampania wyborcza w

Bierzesz udział w wyborach parlamentarnych 2019 roku? Startujesz do Sejmu lub Senatu RP? To dobrze, że trafiłeś na nasze ogłoszenie. Zresztą to, że..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"