Nowe logo ZTM. Co oznacza?

08/01/2018 14:43

Zarząd Transportu Miejskiego postanowił wyjść naprzeciw tym, tłumaczy pasażerom nowe logo Warszawskiego Transportu Publicznego - co przedstawia i po co w ogóle powstało. Ruszyła dziś kampania informacyjna, która ma rozwiać wszelkie wątpliwości.

Nowe logo pojawiło się na pojazdach transportu miejskiego 1 stycznia. ZTM chciał ujednolicić kilka symboli działających do tej pory, w tym biały napis ZTM na czerwonym tle czy promocyjny znak stolicy "Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej.

W taborze, na tyłach autobusów i burtach tramwajów, w Punktach Obsługi Pasażerów, przy wejściach do metra, na wiatach i tablicach przystankowych oraz na parkingach P+R i na węzłach przystankowych – w tych wszystkich miejscach można znaleźć plakaty wyjaśniające genezę nowego logo. Symbol został rozłożony na czynniki pierwsze, dzięki czemu jasno widać jego przesłanie.

Dodatkowo w środkach komunikacji miejskiej i na stronach internetowych przewoźników mają pojawić się spoty informacyjne.

 

Źródło: Zarząd Transportu Miejskiego

Nowe logo ZTM. Co oznacza? komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Przedszkole Terapeutyczne

DIAGNOZA: ZABURZENIA ZE SPEKTRUM AUTYZMU? POMOŻEMY CI ZROZUMIEĆ TWOJE DZIECKO ! Serdecznie zapraszamy rodziców i opiekunów wraz z dziećmi do..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"