Mity o marketingu internetowym

Reklama jest zjawiskiem starym jak świat, a w Internecie funkcjonuje właściwie odkąd Internet powstał. Mimo to nadal wiele osób żywi pewne mity na jej temat. Dziś chcemy rozwiać kilka z nich, aby pokazać Wam, że marketing internetowy trudno jest przecenić.

,,Dobry produkt sprzeda się sam"

Niestety okazuje się, że nie jest to prawda. Wiele osób inwestuje w jakość produktu, ale nie inwestuje w jego wypromowanie. To tak, jakbyśmy w swoim garażowym laboratorium odkryli nowy pierwiastek i… pozostawili to odkrycie dla siebie. Każdy produkt potrzebuje być wystawionym na światło dzienne. Dziś najlepszym miejscem na to jest Internet.


„Mam małą firmę, nie potrzebuję marketingu

Czy mając małą firmę nie potrzebujesz klientów? A jak do nich dotrzeć? Właśnie przez marketing! Oczywiście możesz mieć nadzieję, że wieść o Twoim przedsiębiorstwie rozejdzie się pocztą pantoflową. Jednak musisz pamiętać, że jeśli nie ma Cię dziś w sieci, to właściwie nie istniejesz w przestrzeni publicznej. Jeśli Twoja firma jest na Facebooku czy Instagramie, klienci będą mogli polecać ją znajomym. Jeśli jest na mapie Google, będą mogli ją łatwo znaleźć. Warto zadbać o obecność i rozpoznawalność Twojej marki, nawet jeśli zasięg oddziaływania nie ma być szeroki.


„Marketing jest za drogi dla mnie”

Marketing nie jest dodatkowym kosztem. Marketing to inwestycja. Jeśli więcej zainwestujesz – masz szansę więcej zyskać. Oczywiście wszystko z umiarem – nie możemy całych środków poświęcić na marketing. Jednak warto pamiętać, że nie wszystkie jego formy muszą się wiązać z kosztami, np.prowadzenie strony internetowej, bloga czy kanału na YouTube’ie jest całkowicie darmowe. 


„Najlepiej się znam na własnej firmie i jej reklamie”

Oczywiście może to być prawda. Ale trzeba mieć na uwadze, że nie zawsze tak jest. Nie da się być dobrym we wszystkim, zwłaszcza w tak szybko zmieniającym się świecie. Dlatego warto pomyśleć o powierzeniu marketingu swojej firmy specjalistom, którzy będą mogli w pełni wykorzystać potencjał w niej drzemiący.


Jedną z firm zajmujących się marketingiem w sieci jest MPG Media. Proponuje ona swoim klientom specjalny pakiet 360°, w którego skład wchodzi szeroki wachlarz środków przekazu. Wśród oferty znajdziemy artykuły sponsorowane, banery graficzne, prowadzenie strony internetowej lub bloga oraz fanpage’a na Facebooku.


Więcej szczegółów na www.mpgmedia.pl

pozycjonowanie stron, internetowy pr, projekt 360, mpg media, content marketing, pełna obsługa firmy w internecie, usługi, bannery, banery, artykuły, reklama - komentarze opinie

  • gość 2019-04-26 12:30:03

    Jak zachęcić firmę, która ma stronę www, ale nie ma sklepu online do zainteresowania się marketingiem? Pokazać skuteczność reklamy np. za pomocą call trackera zmierzyć ile telefonów uzyskała dzięki danej reklamie. Stąd już krok, do obliczenia, ile zarobiliśmy na konkretnej kampanii, wskazania, które działania są skuteczne i rozpoczęcia pracy nad poprawianiem skuteczności.

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kampania wyborcza w

Bierzesz udział w wyborach parlamentarnych 2019 roku? Startujesz do Sejmu lub Senatu RP? To dobrze, że trafiłeś na nasze ogłoszenie. Zresztą to, że..


Kalendarz

Najbliższe imprezy
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"