Packshot, czyli co jest ważne w profesjonalnej fotografii produktowej

08/08/2018 08:08
Handel i usługi, Packshot czyli ważne profesjonalnej fotografii produktowej - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 3
  • Fotka nr 1 z 3
  • Fotka nr 2 z 3

Packshot zyskuje dziś coraz większą popularność. Większość firm, chcących promować swoje produkty w Internecie dba o to, by były przedstawione jak najlepiej na stronie internetowej. Jeśli jednak część z was nie wie, czym jest packshot, spieszymy z wyjaśnieniem. Otóż jest to zdjęcie produktu, mające na celu skupienie uwagi oglądającego na produkcie. Przy tego typu fotografii bardzo ważne jest odwzorowanie kolorów, ostrość, dobre oświetlenie, a także zwrócenie uwagi na szczegóły i zalety produktu.

Zadbaj o dobre zdjęcia produktowe już na początku

Jeśli posiadasz profesjonalny sprzęt i masz wprawne oko do robienia zdjęć, możesz postarać się zrobić je samodzielnie. Jednak nic nie zastąpi profesjonalnych packshotów, wykonanych przez doświadczonych fotografów. Dlatego jeśli dopiero zaczynasz swój własny biznes i nie masz ogromnych funduszy, na początku wybierz swoje flagowe produkty i zainwestuj w dobre zdjęcia, a później, krok po kroku dokładaj do tego kolejne.

Dlaczego warto inwestować w profesjonalne paskshoty?

Można być pewnym, że studia fotograficzne, zajmujące się fotografią produktową zadbają o każdy szczegół podczas wykonywania zdjęć, dlatego ty nie musisz się martwić niczym, oprócz dostarczenia produktów. Profesjonalne packshoty są wykonywane w dobrze oświetlonych miejscach i za pomocą profesjonalnego sprzętu, dzięki temu masz gwarancję, że będą bardzo szczegółowe i przejrzyste.

Wybierając firmę, która podejmie się stworzenia dla ciebie packshotów, sprawdź, czy ich studio dysponuje profesjonalnymi urządzeniami. W skład takiego studio powinny wchodzić nowoczesne aparaty, obiektywy, statywy, stoły do fotografii produktowej, lampy, softboxy, tła itp.

Dobre packshoty pomogą ci wyróżnić się w sieci

Przyciągnięcie uwagi klienta jest dzisiaj trudniejsze niż kiedykolwiek. W Internecie mamy tysiące różnych firm z jednej branży, oferujących podobne produkty. Co możemy zrobić, by się spośród nich wyróżnić? Kluczem jest dobre przedstawienie swoich produktów – ciekawe, atrakcyjne i przyciągające uwagę. Składa się na to wyczerpujący i drobiazgowy opis produktowy oraz właśnie packshot. Jego zadaniem jest jak najwierniejsze przedstawienie przedmiotu. Tak, by potencjalny klient mógł zapoznać się z jego każdym szczegółem. Mając pewność, że ogląda wysokiej jakości produkt, na pewno go wybierze, wykluczając przy tym inne, które zostały przedstawione mniej profesjonalnie. Zapewniamy, że jest to połowa sukcesu, bowiem dobre zdjęcia produktów mogą zwiększyć sprzedaż nawet o 50%.

Duże możliwości packshotów – do czego się je stosuje?

Czy wiesz, że raz zrobione packshoty możesz wykorzystywać wielokrotnie do różnych celów? Znajdują swoje zastosowanie w sklepach internetowych, na stronach firmowych, grafikach reklamowych, aukcjach na portalach sprzedażowych, w ogłoszeniach w Internecie itp. Można je także drukować, dlatego będą stanowiły doskonałą reklamę w gazecie, na ulotce, w katalogu itd.

Zalety packshotów – podsumowanie

Podsumowując, zdjęcia produktowe sprawdzają się niemal w każdej dziedzinie i mogą pomóc ci:

  • wspomóc sprzedaż,

  • w ciekawy sposób zaprezentować produkt,

  • zachęcić potencjalnego klienta do zakupu,

  • wyjaśnić, jak działa produkt,

  • pokazać, co zyskuje się kupując dany przedmiot.

 

Dobre zdjęcia to podstawa każdego biznesu. Jeśli twoja oferta jest dobrze przedstawiona, to nawet w przypadku, gdy firma nie ma doświadczenia i dopiero zaczyna działać, ma ogromne szanse zdobyć klientów już na samym początku.

 

Packshot, czyli co jest ważne w profesjonalnej fotografii produktowej komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"