Perfumy „Warszawa”

Nowy Jork, Tokio czy Londyn często występują w markach znanych kosmetyków, dlaczego więc Warszawa nie mogłaby się doczekać swojego własnego zapachu? Wybitny holenderski znawca perfum, dyrektor artystyczny ekskluzywnej marki Perudistance Master Perfumes, Antoine Lie z Paryża, stoworzył zapach specjalnie z myślą o stolicy Polski. Prace nad zapachem zajęła prawie 2 lata.

Jan Ewuod Vos, pomysłodawca perfum dedykowanych Warszawie, mówi: „To połączenie vintage i nowoczesności. Sprawia, że przeniesiemy się do czasów klasy i stylu i na chwilę zapomnimy o współczesnym zimnym świecie, pełnym polityki i całej masy technologii.”. Perfumy są kierowane zarówno dla pań, jak i panów.

Perfumy zostały wydane w 2016 roku. Będą dostępne w sprzedaży wyłącznie w warszawskich perfumeriach Quality przez rok. Dostępne w rozmiarze 60 ml.. Ich cena to około 700-1200 zł. Już niedługo flakonik będzie można nabyć w 30 innych krajach.

Perfumy „Warszawa” komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"