Problemy Poczty Polskiej. Gdzie podziewają się paczki i awiza?

Handel i usługi, Problemy Poczty Polskiej Gdzie podziewają paczki awiza - zdjęcie, fotografia

Poczta Polska boryka się z coraz większymi problemami. Niezadowoleni ze swoich pensji listonosze pracują gorzej, co niestety odbija się na ludziach, którzy w domu czekają na przesyłki.

Na facebookowym profilu Poczty Polskiej, jak i na profilach osób prywatnych, pojawiają się skargi na poziom usług poczty. Użytkownicy piszą m.in. o takich sytuacjach: członkowie rodziny na zmianę czekają w domu, aby nie przegapić paczki, po czym na serwisie internetowym pokazuje się informacja o próbie doręczenia, mimo że nikt nie usłyszał nawet pukania do drzwi. Aż trudno uwierzyć w historie, kiedy listonosz wprowadza awizo do systemu, a doręcza je dopiero po dwóch dniach albo nie robi tego wcale.

Kto jest temu winien? Na pierwszy rzut oka – listonosze. Ich poziom pracy spada nie tylko z powodu demotywacji zbyt niską pencją, jest ich zwyczajnie za mało i nie są w stanie wyrobić się ze wszystkimi zadaniami, a jak to mówią „tonący brzytwy się chwyta”. Rekrutacja do Poczty Polskiej na różne stanowiska wciąż trwa. Można pracować zarówno jako listonosz, jak i w sortowni czy placówkach handlowych. Niestety ofertę PP wciąż przebijają dyskonty.

Za trochę ponad tydzień zacznie się grudzień. Ludzie już myślą nad prezentami dla swoich bliskich. W okresie Bożego Narodzenia liczba przesyłek podnosi się o około 30%. Czy do czasu „świątecznego boom” Poczta Polska zdąży nadrobić braki w kadrze i poziomie usług? Kto doręczy paczki do naszych domów i czy w ogóle zdążą się one pojawić pod choinką w odpowiednim czasie?

Problemy Poczty Polskiej. Gdzie podziewają się paczki i awiza? komentarze opinie

  • gość 2017-11-23 07:44:02

    To jest jakaś kpina - pracuję zdalnie i jestem praktycznie cały czas dostępny w domu - na kilkadziesiąt przesyłek które zamówiłem w ciągu ostatnich kilku miesięcy ani jednej listonosz nie próbował dostarczyć, a awizo ląduje w skrzynce czasami nawet dopiero po 3 dniach...

  • Gorcan - niezalogowany 2017-12-26 14:45:33

    Identyczne przeboje miałem z przesyłkami. A najlepsze było jak dostałem awizo i następnego dnia poszedłem z nim na pocztę gdzie okazało się,że paczki nie ma bo jeszcze jej listonosz nie przyniósł...Od tamtej pory przeniosłem się na Bliską Paczkę i odbieram swoje przesyłki po otrzymaniu sms-a w freshmarkecie. Prosto, tanio i bez takich ekscesów.

  • gość 2018-05-02 17:04:47

    Czekam w domu na przesyłkę i nikt nie puka. Wychodzę ze śmieciami, a tu w skrzynce jest awizo. Idę na pocztę, a tam mi mówią że dziś nie odbiorę, bo awizo jest dzisiejsze. Dziś jest 2 maja. Mówią że dopiero w piątek??????????
    4 maja. ŁOBUZERIA!

  • Koko01 - niezalogowany 2019-08-24 23:25:31

    Czekałem na paczke z allegro 2 tygodnie po 3 dniach od zamówienia sprawdzałem w skrzynce czy jest awizo bo listonosza brak. Po 2 tygodniach napisałem do sprzedawcy z zapytaniem gdzie jest paczka sie okazało że listonosz nawet nie pofatygowal sie by zostawic mi awizo. Paczka juz dawno czeka na mnie na poczcie.

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kampania wyborcza w

Bierzesz udział w wyborach parlamentarnych 2019 roku? Startujesz do Sejmu lub Senatu RP? To dobrze, że trafiłeś na nasze ogłoszenie. Zresztą to, że..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"