Polityka, Punkty obsługi pasażerów wakacje zmiany! - zdjęcie, fotografia

Od stycznia w POP-ach można załatwić sprawy, związane z wydawaniem abonamentów mieszkańca (wyrobienie abonamentu mieszkańca, uprawniającego do parkowania w pobliżu miejsca zamieszkania, dokonanie opłaty za wydanie abonamentu gotówką lub kartą). Można też złożyć reklamacje (w formie pisemnej) dotyczące opłat dodatkowych za brak opłaty parkingowej (reklamacje są następnie przekazywane do rozpatrzenia przez ZDM).

W Punkcie Obsługi Pasażerów nie ma możliwości dokonania opłaty skarbowej w przypadku czynności, związanych z wyrobieniem abonamentu na podstawie pełnomocnictwa. Opłatę taką można dokonać np. poprzez przelew internetowy na nr konta : 54 1030 1508 0000 0005 5003 6045.

Harmonogram pracy POP-ów w dniach 24 czerwca - 28 sierpnia:

1. Żelazna 61 (siedziba ZTM) – poniedziałek - piątek 07.00-20.00; sobota i niedziela nieczynne

2. Lotnisko Chopina – poniedziałek - niedziela 07.00-20.00                          

3. Dworzec Wschodni – Lubelska – poniedziałek - piątek 12.00-19.00, sobota i niedziela nieczynne

4. Dworzec Centralny – poniedziałek - niedziela 07.00-21.00                           

5. Dworzec Zachodni – poniedziałek - niedziela 07.00-20.00                           

6. C.H. Blue City – poniedziałek - niedziela 11.00-19.00                                                    

7. Metro Imielin - linia M1 – nieczynne

8. Metro Służew - linia  M1 – poniedziałek - piątek 07.00-20.00; sobota i niedziela nieczynne

9. Metro Centrum - linia M1 – nieczynne

10. Metro Centrum 2 - linia M1 – poniedziałek - sobota 07.00-20.00; niedziela nieczynne

11. Metro Świętokrzyska - linia M1 – poniedziałek - piątek 12.00-19.00, sobota i niedziela nieczynne

12. Metro Świętokrzyska 2 - linia M2 – nieczynne

13. Metro Ratusz-Arsenał - linia M1 – poniedziałek - piątek 07.00-20.00; sobota 09.00 - 16.00; niedziela nieczynne

14. Metro Dworzec Gdański - linia M1 – poniedziałek - piątek 07.00-20.00; sobota i niedziela nieczynne

15. Metro Plac Wilsona - linia M1 – poniedziałek - piątek 12.00-19.00; sobota i niedziela nieczynne

16. Metro Marymont - linia M1 – nieczynne

17. Metro Młociny - linia M1 – poniedziałek - piątek 07.00-20.00; sobota 09.30-16.30; niedziela nieczynne

18. Metro Rondo ONZ - linia M2 – nieczynne

19. Metro Nowy Świat-Uniwersytet - linia M2 – poniedziałek - piątek 12.00-19.00; sobota i niedziela nieczynne

20. Metro Stadion Narodowy - linia M2 – nieczynne

21. Metro Dworzec Wileński - linia M2 – poniedziałek - piątek 07.00-20.00; sobota 08.00-15.00; niedziela nieczynne

 

 

 

 

 

źródło: ZTM

Punkty obsługi pasażerów w wakacje - zmiany! komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kampania wyborcza w

Bierzesz udział w wyborach parlamentarnych 2019 roku? Startujesz do Sejmu lub Senatu RP? To dobrze, że trafiłeś na nasze ogłoszenie. Zresztą to, że..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"