
Odpowiadając na zaistniałą sytuację związaną z koronawirusem portal internetowy Pyszne.pl zaproponuje klientom dostawę bez bezpośredniego kontaktu z odbiorcą. Ten sposób obejmie wszystkie restauracje w serwisie.
Z myślą o ograniczaniu rozprzestrzenienia się koronawirusa portal Pyszne.pl od 13 marca wprowadza sposób dostawy pozwalający uniknąć kontaktu fizycznego. Obejmie on wszystkie restauracje w serwisie. Osoby dostarczające jedzenie zostali poinstruktowani, aby dzwonić do drzwi klientów i zostawiać torbę z jedzeniem przed drzwiami. Rozwiązanie to dotknie wszystkie kraje europiejskie, gdzie działa Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl. Powyższe działanie uzupełnia wdrożone wcześniej środki bezpieczeństwa.
W ciągu ostatnich tygodni Pyszne.pl przekazało instrukcje dotyczące zdrowia i bezpieczeństwa wszystkim pracownikom i dostawcom, a członkowie personelu zostali specjalnie przeszkoleni w zakresie prawidłowych środków zapobiegawczych, a także w zakresie zgłaszania potencjalnie ryzykownych sytuacji — czytamy w komunikacie.
Pracodawca dystrybuuje również urządzenia higieniczne wśród kurierów realizujących dostawy własne Pyszne.pl – w tym antybakteryjne środki dezynfekujące do rąk.
Fot. unsplash / Laura Dewilde
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Trzeba się czasami odchamić. Mimo że kwarantanna i inne, no ale jak życ w zamknięciu. Zamawiam ostatnio co 2 dni cos z dostawą pod drzwi. W weekend standardowo była pizza chłopska na bogato. Składników to nie żałują, ale i jakośc maja super. Do tego oscypek dobrze zrobiony a nie gumiasty jak to bywa w knajpach. Oj potrzeba czasami takiej odmiany. Człowiek czuje sie milion razy lepiej
W roomservice jest podobnie jedzenie zostawiane jest pod drzwiami a płaci się za nie online.