Robert Gwiazdowski wycofuje się z polityki. Polska Fair Play przestaje istnieć

Polityka, Robert Gwiazdowski wycofuje polityki Polska przestaje istnieć - zdjęcie, fotografia

Lider ruchu Polska Fair Play dzisiaj za pomocą mediów społecznościowych oficjalnie ogłosił zakończenie projektu Polska Fair Play. Był jego liderem i jednym z głównych założycieli. PFP utworzono na początku 2019 roku. Komitet ten brał udział w wyborach do Parlamentu Europejskiego, które odbyły się 26 maja.

Jednak komitet osiągną bardzo słaby wynik. Zdobył nieco ponad 74 tysiące głosów, co dało w skali kraju wynik na poziomie 0,54%. Warto jednak podkreślić, że KWW PFP wystawiła listy swoich kandydatów zaledwie w 6 na 13 okręgów wyborczych. W pozostałych okręgach komitet nie zebrał wymaganych 10 tys. podpisów poparcia i próżno było szukać go na listach wyborczych m.in. na Dolnym Śląsku.

Dzisiejsza deklaracja lidera jednoznacznie przekreśla szanse na start tego ugrupowania w jesiennych wyborach do Sejmu i Senatu.

- Projekt Polska Fair Play uważam za zamknięty. (…) Naszych sił jest za mało, a siła nienawiści między dwoma politycznymi blokami jest zbyt duża, by przezwyciężyć ją przy pomocy racjonalnych argumentów. - napisał na swoim FB Robert Gwiazdowski


Czy luka po wycofaniu się z walki o polski parlament przez Polskę Fair Play zostanie przez kogoś szybko zagospodarowana? Z pewnością niedługo się o tym przekonamy. Tym bardziej, że ze środowiska Bezpartyjnych Samorządowców, którzy w wyborach samorządowych w 2018 roku zdobyli czwarte miejsce, dochodzą informacje o mobilizacji i szykowaniu się na wybory.

 

Robert Gwiazdowski wycofuje się z polityki. Polska Fair Play przestaje istnieć komentarze opinie

  • gość 2019-06-04 12:04:46

    wykonał robotę dla PiS, zabrał głosy komu trzeba, to teraz odłączają wtyczkę...

  • gość 2019-06-04 12:54:53

    Raczej Kukizowi odebrał głosy.

  • Kai - niezalogowany 2019-06-04 13:24:57

    Gdyby startowali w całej Polsce to myślę, że lepszy wynik by zrobili od Konfederacji, która jest zbyt skrajna. Ale ktoś dał ciała i nie zarejestrowali list we wszystkich okręgach. A z tego co wiem do zabrakło do tego około... 400 podpisów. Śmieszne, albo celowe działanie sabotażysty.

  • Versa - niezalogowany 2019-06-05 08:32:35

    Projekt far play został za mało rozreklamowany
    Sama nazwa w zasadzie dobra, to dla większości wyborców obco brzmiąca. Wyborcy głosują na osoby im znane. A znajomość ta jest jednostronna głównie z TV. Przykład p."broszki" która miała same porażki jako premier i została odstawiona na boczny tor przez prezesa. Teraz osiągnęła wynik najlepszy i idzie do Unii Europejskiej w której nic nie udało jej się załatwić.

  • Versa - niezalogowany 2019-06-05 08:54:55

    Projekt far play został za mało rozreklamowany
    Sama nazwa w zasadzie dobra, to dla większości wyborców obco brzmiąca. Wyborcy głosują na osoby im znane. A znajomość ta jest jednostronna głównie z TV. Przykład p."broszki" która miała same porażki jako premier i została odstawiona na boczny tor przez prezesa. Teraz osiągnęła wynik najlepszy i idzie do Unii Europejskiej w której nic nie udało jej się załatwić.

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kampania wyborcza w

Bierzesz udział w wyborach parlamentarnych 2019 roku? Startujesz do Sejmu lub Senatu RP? To dobrze, że trafiłeś na nasze ogłoszenie. Zresztą to, że..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"