Reklama

Są mobilne punkty obsługi pasażerów.

Zarząd Transportu Miejskiego uruchomił mobilne punkty obsługi pasażerów w Warszawie. Będą stały przy niektórych pętlach.

Po ulicach stolicy jeździ autobus, w którym urządzono mobilny Punkt Obsługi Pasażerów. Ratusz poinformował, że właśnie tam podróżni załatwią niektóre sprawy: 

  • wyrobią spersonalizowaną Warszawą Kartę Miejską,
  • zakodują bilet długookresowy, w tym z oferty Warszawa+ oraz dla dużych rodzin,
  • "odwieszą" bilet i przekodują niewykorzystaną część,
  • wgrają uprawnienia Karty Młodego Warszawiaka i Karty Warszawiaka;
  • przedłużą wspomniane w przedostatnim punkcie karty.

Między 15 a 17 czerwca bieżącego roku mobilne punkty obsługi pasażerów staną przy pętlach: Metro Kabaty i Gocław. Natomiast od 18 do 22 czerwca będą na Stegnach oraz przy Świątyni Opatrzności Bożej. Od 23 do 25 czerwca pojawią się obok stacji metra Wilanowska, a także przy pętli Tarchomin. Za to od 26 do 30 czerwca na następujących pętlach: Bródno-Podgrodzie i Targówek. 

Mieszkańcy stolicy powinni pamiętać, że w POP-ach płacić można wyłącznie kartą płatniczą.

Fot. UM Warszawa

CZYTAJ RÓWNIEŻ:

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do