Sławomir Antonik przedstawia kolejne propozycje udogodnień dla młodzieży i przedsiębiorców

Sławomir Antonik przedstawia kolejne propozycje udogodnień dla młodzieży i przedsiębiorców

Podczas dzisiejszej (25 września 2018)  konferencji prasowej kandydata Bezpartyjnych Samorządowców na prezydenta Warszawy, Sławomira Antonika, padło wiele propozycji ulg i udogodnień, z których w pierwszej kolejności skorzystaliby przedsiębiorcy i warszawska młodzież.

Prócz propozycji pojawiły się również… matematyczne obliczenia związane z pomysłami partyjnych kontrkandydatów. Jakie były efekty starcia matematyki z obietnicami P. Jakiego czy R. Trzaskowskiego? Nadzwyczaj brutalne, bynajmniej nie dla królowej nauk.

- Pan Trzaskowski obiecuje budowę przez miasto 1500 mieszkań rocznie za kwotę 150 mln zł, czyli jedno mieszkanie za 100 tys. zł. Dzisiejsza cena rynkowa za m2 mieszkania to około 4,5-5 tys. zł. Pan Trzaskowski proponuje rodzinne mieszkania, które będą miały 20m2? To nie mieszkania, to garderoby – powiedział Sławomir Antonik.

- Są tacy cudotwórcy jak Jan Śpiewak, którzy obiecują budowę 50 tys. mieszkań po 3 tys. zł za m2, mimo, że dzisiejsza cena rynkowa jednego metra kwadratowego ma się nijak do tej, którą proponuje Jan Śpiewak. To kolejne gruszki na wierzbie – kontynuował.

Inni kandydaci na prezydenta Warszawy wymieniają liczbę budowanych mieszkań w tysiącach, mimo że w ostatnich kilku latach miasto budowało około 300 lokali mieszkalnych rocznie. Skąd więc partyjni kandydaci chcą wziąć fundusze na swoje obietnice? Nie wiadomo…

- Planujemy utworzenie komórki organizacyjnej do współpracy z przedsiębiorcami. Uważamy, że rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego może być kluczową szansą dla rozwoju Warszawy. My, jako Bezpartyjni, chcemy ułatwić biznesmenom dostęp do lokali, w których mogliby oni rozbudowywać swoje  przedsiębiorstwa. Ci przedsiębiorcy mogliby brać udział w kształtowaniu programów edukacyjnych w szkołach uczących zawodu, by potem mieć łatwiejszy dostęp do wykwalifikowanych pracowników – wymieniał swe "prezydenckie" propozycje Sławomir Antonik.

Wśród wielu pomysłów udogodnień dla przedsiębiorców pojawiły się również między innymi  ulgi w czynszu dla młodych osób zaczynających działalność gospodarczą w okresie 2-3 lat od startu czy ulgi w podatku od nieruchomości w przypadku szkolenia praktykantów uczniowskich.

Według Sławomira Antonika, deweloperzy powinni ponosić wyższe koszty związane z uchwalaniem lub zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, ponieważ mają z tego korzyści. I zadeklarował chęć wywierania urzędowego nacisku na deweloperów, żeby odtwarzali zieleń, którą degradują w trakcie swych inwestycji budowlanych.

sławomir antonik - komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Naprawy AGD pralek, zmywarek ,

Szybkie i tanie naprawy sprzętu AGD: pralki zmywarki piekarniki kuchnie elektryczne Montaż nowych urządzeń tel. 530 375 312


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"