13°C zamglenie

Tesco przeprasza za nieodpowiednią reklamę

Handel i usługi, Tesco przeprasza nieodpowiednią reklamę - zdjęcie, fotografia

Niedawno na miejskich billboardach pojawiły się plakaty w ramach nowej kampanii sieci Tesco. Niestety nie takiego efektu spodziewała się firma. Klientom nie spodobała się taka reklama. Dlaczego?

Na zdjęciach promujących e-zakupy przedstawiono kobietę w zaawansowanej ciąży oraz mężczyznę siedzącego przy stole. Ciężarna żona przynosi mężowi talerz z jedzeniem.

Burza rozpętała się po wpisie reżysera, Andrzej Saramonowicza na facebooku.

Marka zareagowała na nieprzychylne głosy i zamieściła na swojej stronie WWW oświadczenie:

Część naszych klientów zwróciła uwagę, iż przekaz aktualnej kampanii billboardowej serwisu Tesco Ezakupy może być  niewystarczająco czytelny – podjęliśmy zatem decyzję o rezygnacji z używania tej kreacji w działaniach marketingowych i o wstrzymaniu kampanii.
Naszą ideą było poinformowanie o szerokości asortymentu w serwisie Ezakupy – co na billboardzie wyraża bogactwo produktów na stole oraz informacja o 17 tysiącach produktów w ofercie. Chcemy przeprosić wszystkich, którzy uznali naszą reklamę za nieodpowiednią – pragniemy podkreślić, iż nie było to naszą intencją.

 

 

 

Źródło: Marketing Przy Kawie

Tesco przeprasza za nieodpowiednią reklamę komentarze opinie

Dodajesz jako: Zaloguj się

Ostatnie video - filmy na wio.waw.pl