W kolizji najbardziej ucierpiała latarnia

Wypadki, kolizji najbardziej ucierpiała latarnia - zdjęcie, fotografia

Na warszawskich Włochach doszło do zderzenia dwóch samochody osobowych: kii i skody, z jednej z firm taksówkarskich. Auta nie są zostały mocno zniszczone.

Kolizja miała miejsce na skrzyżowaniu alei Krakowskiej i Bakalarskiej, konkretnie na jezdni w kierunku lotniska. Zgłoszenie dotarło na policję o godzinie 11.35. Jak donosi TVN Warszawa, kierowcy byli zupełnie trzeźwi, jednak incydent  zakwalifikowano jako kolizję. 

Reporter tvnwarszawa.pl opowiedział, iż wedlug relacji świadków kierowca kii wyjeżdżał z Bakalarskiej, natomiast skoda jechała aleją Krakowską. 

Kia na początku uderzyła w latarnię, która w efekcie przewróciła się na chodnik i ścieżkę rowerową. Ostatecznie samochód niezgrabnie zaparkował między krzewami.

Fot. pixabay.com 

 

Agata Rogozińska 

W kolizji najbardziej ucierpiała latarnia komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"