
Już w najbliższy weekend 20 i 21 lipca pod hasłem „Weekend pasji” na warszawskich Bulwarach Wiślanych odbędzie się niezwykłe wydarzenie połączone ze znanym i lubianym Wyzwaniem Smaku Pepsi. Oprócz możliwości przetestowania własnych preferencji smakowych, uczestnicy będą mieli okazję wraz z zaproszonymi influencerami wziąć udział w aktywnościach w trzech strefach zainteresowań: modowej, gamingowej oraz muzycznej. Przewidziana jest stylizacja ubrań z Jessiką Mercedes oraz Cez.arem, pojedynek na retro gry z Gimperem oraz muzyczne jam sessions Dezy’ego, wykonywane z udziałem publiczności. Wszystkie atrakcje odbędą się na Barce Kurier przy warszawskich Bulwarach Wiślanych na wysokości warszawskiej Starówki.
Tegoroczna stołeczna odsłona letniej akcji Wyzwanie Smaku Pepsi odbędzie się w nieco innej formule, niż dotychczas: podczas „Weekendu pasji”, oprócz możliwości przetestowania swoich preferencji smakowych, powstaną również trzy strefy zainteresowań – strefa modowa, muzyczna oraz z grami retro, w których przewidziane są tematyczne aktywności. „Gospodarzami” każdej ze stref będą popularni influencerzy, którzy wraz z uczestnikami realizować będą aktywności odzwierciedlające ich pasje. W strefie modowej, w sobotę 20 lipca, Jessica Mercedes oraz Cez.ar poprowadzą warsztaty ze stylizacji ubrań: chętni mogą przynieść swoje ubrania jeansowe i z pomocą blogerów spersonalizować je według najnowszych trendów (zapisy na warsztaty rozpoczną się na miejscu o godz. 11.30 – nie ma możliwości zapisów online).
Z kolei 21 lipca w godz. 12.00-16.00 w strefie gier Gimper rzuci uczestnikom wyzwanie w totalnie oldschoolowym stylu, organizując konkurs gier z ubiegłego tysiąclecia (znajdą się tam takie hity jak Super Mario Bros, Pac-Man, Contra czy Space Invaders, a także flipery). W drugiej części tego samego dnia, w godz. 16.00-20.00, pasjonat muzyki Dezy wraz z uczestnikami wydarzenia stworzy spontaniczny wykon na nietypowych instrumentach. Wszyscy chętni będą mogli wziąć aktywny udział w niezwykłej jam session z Dezym.
UWAGA: Wszystkie atrakcje zaplanowane na „Weekend pasji” odbędą się na górnym pokładzie Barki Kurier znajdującej się przy Bulwarze Karskiego w Warszawie na wysokości Starego Miasta.
– Marka Pepsi motywuje do podążania za swoimi pasjami, robienia i celebrowania rzeczy, które kochamy. Naszym konsumentom chcemy dać możliwość aktywnego zaangażowania się w tematy spójne z ich pasjami i zainteresowaniami – wydarzenie w Warszawie taki ma właśnie cel. Zarówno Jessica, Gimper, jak i Dezy to wspaniałe osoby, które bez wątpienia oddają się swoim zajawkom i zarażają nimi innych. Cieszymy się, że w tym roku możemy zaoferować warszawiakom weekend pełen niezwykłych atrakcji i możliwość realizacji swoich pasji – powiedziała Maria Skurewicz, Junior Brand Manager Pepsi. – Jak co roku wszyscy uczestnicy naszych wydarzeń będą też mogli podjąć Wyzwanie Smaku Pepsi – spróbować Pepsi oraz innego napoju typu cola i wybrać ten, który im bardziej smakuje. Na potrzeby testu oba napoje schłodzone są do tej samej temperatury, nalewane ze świeżo otwartych puszek i serwowane w identycznych, nieoznaczonych kubkach. Dla nas niezwykle ważna jest obiektywność testu, by wszyscy chętni kierowali się wyłącznie swoimi preferencjami smaku – dodała Maria Skurewicz.
Zachęcamy do śledzenia profilu Pepsi na Facebooku oraz Instagramie i regularnego odwiedzania strony www.pepsi.pl/wyzwaniesmaku.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie