Wystawa fotografii Ryszarda Horowitza tylko do końca kwietnia!

  • Fotka nr 0 z 3
  • Fotka nr 1 z 3
  • Fotka nr 2 z 3
KWI 26
DESA MODERN Gallery & Art Boutique www.desamodern.pl Galeria Mokotów, ul. Wołoska 12 godz: 15:18

Styl tego polskiego fotografa zyskał międzynarodową sławę i na zawsze zmienił wizualny język reklamy. Każda fotografia Ryszarda Horowitza jest w oczywisty sposób zakrzywieniem znanej nam rzeczywistości. Jednak zaskakujące połączenia i surrealistyczne wizje sprawiają, że nie jesteśmy w stanie oderwać od nich wzroku. Wystawę fotografii Horowitza można obejrzeć do końca kwietnia w Desa Modern Gallery & Art Boutique w Galerii Mokotów.


 

Kaskadowo spływająca fala wodospadu okazuje się być falą włosów kobiety, której twarz wpisuje się w górski pejzaż. Tafla wody ostro zamienia się w krawędź giętkiego lustra powtarzającego linię horyzontu, ale zwiniętego tak, że z daleka przypomina wirujące tornado. Brzmi niewiarygodnie? Z pozoru oczywiste zabiegi wciągają widza w wizualną grę, w której im dłużej patrzy, tym więcej odkrywa, ku swojej wielkiej przyjemności.


 

Ryszard Horowitz zręcznie posługuje się rozmaitymi technikami w celu uzyskania zamierzonego wcześniej efektu. Fascynuje go przechodzenie jednej materii w drugą, łączenie i przenikanie się form. Aby osiągnąć takie efekty stosował rozmaite techniki, zwłaszcza na początku swojej drogi twórczej, kiedy manipulacje cyfrowe nie były jeszcze znane. Retusz, wielokrotne naświetlanie kliszy w aparacie, przekładanie błony z aparatu do aparatu i kolejne naświetlania, a także manipulacje w ciemni należały do gamy jego środków artystycznego wyrazu. Później robił to samo za pomocą techniki komputerowej i specjalnych programów.


 

Jego osiągnięcia w dziedzinie fotografii zrewolucjonizowały projektowanie i grafikę reklamową. Można powiedzieć, że Horowitz wprowadza do reklamy fotografię artystyczną. Wynika to z formy jego pracy - zawsze zaczyna bowiem od opracowania konceptu i szkicu. „Szukam inspiracji u wielkich mistrzów malarstwa. W zasadzie wszystko odkryte przez nich można przyswoić sobie do fotografii. Uczę się kompozycji, światła u Caravaggio i Rembrandta. Studiuję perspektywę u Mantegni, podziwiam kolor Picasso i Matisse'a oraz próbuję wchłonąć poczucie humoru u Magritte i Klee” – mówi. Jego prace, wykonane lata przed tym, gdy komputery zostały wykorzystane do cyfrowego przetwarzania obrazów, przyjmowane są jako cyfrowe i współczesne.
 

Warto przekonać się o tym osobiście podczas trwającej do końca kwietnia wystawy fotografii Ryszarda Horowitza w Desa Modern Gallery & Art Boutique w Galerii Mokotów. Znajdują się na niej fotografie reklamowe z końca ubiegłego wieku jak i najnowsze prace artysty.

Wystawa fotografii Ryszarda Horowitza tylko do końca kwietnia! komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Przedszkole Terapeutyczne

DIAGNOZA: ZABURZENIA ZE SPEKTRUM AUTYZMU? POMOŻEMY CI ZROZUMIEĆ TWOJE DZIECKO ! Serdecznie zapraszamy rodziców i opiekunów wraz z dziećmi do..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"