Wystawa ZTM na Młocinach. Poznaj historię komunikacji miejskiej

Historia Warszawy, Wystawa Młocinach Poznaj historię komunikacji miejskiej - zdjęcie, fotografia

W pasażu przy stacji Metro Młociny ukazała się wystawa prezentująca rozwój i przemiany warszawskiej komunikacji miejskiej. W ten sposób Zarząd Transportu Miejskiego obchodzi swoje 25. urodziny.

W 1992 roku ZTM rozpoczął opiekę nad planowaniem i nadzorem nad komunikacją miejską. Tegoroczny jubileusz jest dla zarządu okazją, aby pochwalić się dokonaniami. Oglądając wystawę na Młocinach można odkryć aż 26 tablic pokazujących punkty zwrotne w historii komunikacji miejskiej. W tym m.in.: pojawienie się pierwszych tramwajów i autobusów niskopodłogowych, rozbudowę sieci metra oraz wprowadzenie Warszawskiej Karty Miejskiej.

 

 

 

 

 

 

Źródło: ZTM

Wystawa ZTM na Młocinach. Poznaj historię komunikacji miejskiej komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kampania wyborcza w

Bierzesz udział w wyborach parlamentarnych 2019 roku? Startujesz do Sejmu lub Senatu RP? To dobrze, że trafiłeś na nasze ogłoszenie. Zresztą to, że..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"