Zmiany w infolinii NFZ. Jeden numer dla całego kraju

Zdrowie, Zmiany infolinii Jeden numer całego kraju - zdjęcie, fotografia

Jeszcze do niedawna chcąc dowiedzieć się gdzie na terenie Warszawy i okolic najszybciej dostaniemy się do lekarza, wystarczyło zadzwonić pod specjalny numer kolejkowej infolinii NFZ dla Mazowsza. Od jakiegoś czasu jest to jednak niemożliwe.

Zaskoczeni pacjenci teraz często "po omacku" szukają lekarzy w okolicy, nie mają pojęcia gdzie ich szukać. Okazuje się, że jest zmiana, o której bardzo mało się mówi. Narodowy Fundusz Zdrowia wprowadził jeden numer dla całego kraju. Informacja Telefoniczna Pacjenta NFZ: 800 190 590 czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8 - 16. Mamy do wyboru dwa numery wewnętrzne: 2 - przekieruje nas do Rzecznika Praw Pacjenta, a 1: 

 

 

 

 

Źródło: NFZ

Reklama

Zmiany w infolinii NFZ. Jeden numer dla całego kraju komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Analizy statystyczne

Wykonujemy analizy statystyczne do badań z różnych dziedzin nauki. Najczęściej poruszamy się w takich obszarach jak: medycyna, psychologia,..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"