Zobacz film, który porównuje Warszawę z 1945 roku i współczesną

Do sieci trafił film „Po Apokalipsie” w technologii VR 360, który porównuje Warszawę z 1945 roku i współczesną. Dzięki jakości VR, która sprawia wrażenie wirtualnej rzeczywistości, widz może przenieść się do Warszawy z czasów II wojny i obejrzeć może ruin z niedostępnej na co dzień wieży kościoła św. Augustyna na Muranowie.  Obraz jest nie tylko próbą pokazania pejzażu po zagładzie miasta, ale też przywołaniem wieloletniego sporu o odbudowę Warszawy i jej dzisiejszy kształt.

W projekcie wykorzystano fotografie archiwalne Juliusza Bogdana Deczkowskiego „Laudańskiego” z archiwum Muzeum Powstania Warszawskiego oraz relacje świadków: Julianny Rozenbaum, Bogdana Wyporka, Andrzeja Plaskowskiego, Haliny Rościszewskiej.

 

Źródło: YouTube: Dom Spotkań z Historią/ Wolskie Centrum Kultury

Reklama

Zobacz film, który porównuje Warszawę z 1945 roku i współczesną komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Analizy statystyczne

Wykonujemy analizy statystyczne do badań z różnych dziedzin nauki. Najczęściej poruszamy się w takich obszarach jak: medycyna, psychologia,..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"