
Osoby odpowiedzialne np. za kolportaż ulotek bądź gazetek promocyjnych, również włączyli się w walkę z rozprzestrzenianiem się wirusa. Dezynfekują skrzynki pocztowe, domofony oraz klamki.
Operatorzy pocztowi wraz z innymi osobami, które zajmują się kolportażem, zdecydowali włączyć się w walkę z koronawirusem. Przy okazji wykonywania swoich obowiązków w pracy, zaczęli pomagać w eliminacji COVID-19 z miejsc, gdzie regularnie się pojawiają. Mowa tu o blokowiskach, osiedlach i domach.
W ramach akcji pt. "Czysta klamka" firmy wyposażyły pracowników w ochronne rękawiczki i środki dezynfekujące. Nową standardową procedurą jest także odkażanie klamek, przycisków w windach, wspomnianych już domofonów czy skrzynek.
Spółki ze względów bezpieczeństwa, przed początkiem dystrybucji, poddają 24-godzinnej kwarantannie rozprowadzane materiały. Magdalena Brzeska, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, wypowiedziała się w tej sprawie:
Do udziału w inicjatywie zapraszamy wszystkie firmy mające kontakt z mieszkańcami za pośrednictwem dostawców przesyłek - kolporterów, kurierów, doręczycieli itd., którzy biorąc udział w akcji "Czysta klamka", będą wspólnie z nami dbali o dobro i bezpieczeństwo nas wszystkich.
W programie biorą udział operatorzy pocztowi wraz z agencjami zrzeszonymi w Polskim Stowarzyszeniu Marketingu SMB: ABC Direct Contact, CTRL System, No Limits24, PostMaster oraz Media Central.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Zobacz także:
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie