Reklama

Polacy na Walentynki wydają coraz więcej i z troską o środowisko

24/02/2020 18:06
  • Ponad 40 proc. globalnych konsumentów kupiło walentynkowy prezent online, za pomocą urządzenia mobilnego[1].
  • Konsumenci zwracają również większą uwagę na kwestie etyczne czy ekologiczne – aż 4/5 klientów na całym świecie uważa, że firmy powinny wspierać ochronę środowiska[2].
  • W ubiegłym roku wydatki związane z Walentynkami tylko w Stanach Zjednoczonych wyniosły 20,7 miliardów dolarów[3].

 

14 lutego idealnie wypełnia lukę w sprzedażach, kiedy dopiero skończyło się przedświąteczne szaleństwo zakupowe, a do promowania ofert wiosennych jest jeszcze za wcześniej. Już na początku lutego konsumenci ruszają na polowanie prezentów dla ukochanych. Tegoroczne Walentynki świętowało ponad 60 proc. Polaków wydając średnio 120 złotych[4]. Chęć personalizacji i posiadania czegoś oryginalnego prowadzi klientów do małych, lokalnych e-sklepów oferujących wyjątkowe prezenty, a wśród spóźnialskich i zabieganych królują prezenty cyfrowe dostępne w każdym zakątku świata.

 

Lokalnie – oryginalnie – mobilnie

W tym roku 40 proc. globalnych konsumentów wybrało i kupiło prezent walentynkowy przez smartfona[5], a wielu z nich zrezygnowało z zakupów u globalnych marek na rzecz oryginalności i wyjątkowości. Obecnie, już dwie trzecie kupujących deklaruje, że woli wspierać lokalne firmy[6].

 

– Walentynki to idealna okazja by wybierając oryginalne prezenty wesprzeć małe i średnie e-sklepy. Jako że małe firmy zazwyczaj inwestują swoje zyski we własny biznes, zatrudniają pracowników z okolicy i zaopatrują się w danym regionie, to także działanie na rzecz lokalnej ekonomii. W PayPal robimy to każdego dnia dając firmom każdego rozmiaru i na całym świecie szereg narzędzi usprawniających ich sprzedaż online. Dodatkowo, nasze logo jest gwarancją dla każdego kupującego, że tutaj może bezpiecznie nabyć swój wymarzony prezent – podkreśla Marcin Glogowski, Dyrektor Zarządzający PayPal w Europie Środkowo-Wschodniej.

 

A może cyfrowo?

Konsumenci coraz rzadziej kupują w sklepach stacjonarnych filmy, gry czy książki, a liczba subskrybentów serwisów streamingowych systematycznie rośnie. Obecnie korzysta z nich już 43 proc. Polaków[7]. Produkty cyfrowe, które są dostarczane w kilka sekund po zakupie, to nie tylko dobry pomysł na prezent w ostatniej chwili, ale również ekologiczny – nie wymaga transportu do domu, czy plastikowego opakowania.

 

***

O PayPal:

Od ponad 20 lat PayPal pozostaje na czele cyfrowej rewolucji w płatnościach. Wykorzystując technologię sprawia, że usługi finansowe i handel są wygodniejsze, bezpieczniejsze i bardziej przystępne cenowo. Platforma PayPal wspiera ponad 300 milionów konsumentów i sprzedawców na ponad 200 rynkach, ułatwiając ich rozwój i dostęp do globalnej gospodarki. Więcej informacji: www.paypal.com

 

[1] PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos

[2] Nielsen, The Conference Board® Global Consumer Confidence Survey

[3] National Retail Federation, 2019

[4] Badania Mobile Institute i Allegro 2020

[5] PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos

[6] PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos

[7] ATKearney, Viewed through the Lens of the Consumer

 

 

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do