
Między innymi Złote Tarasy wzięły udział w ważnej akcji. Szklaną kopułę symbolicznie podświetlono na kolor niebieski. Dlaczego tak się stało?
Wczoraj - 2 kwietnia 2021 roku - z okazji obchodów Światowego Dnia Świadomości Autyzmu, wiele firm włączyło się w akcję pod tytułem "Polska na niebiesko", podświetlając swoje budynki na kolor niebieski. Tak samo zrobiły Złote Tarasy. Identycznie postąpiło na przykład KGHM czy Platinum Mountain Hotel & SPA. "Polska Na Niebiesko" jest póki co największą tego typu inicjatywą, która ma za zadanie uświadamiać ludzi, czym właściwie jest autyzm. Rozmawiając o tym, edukuje się społeczeństwo oraz tolerancję.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Zobacz także:
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie