Dlaczego warto optymalizować stronę pod kątem SEO? [WYJAŚNIENIE]

Zalety optymalizacji strony pod kątem SEO

SEO, z angielskiego Search Engine Optimalization, w skrócie polega na optymalizacji strony w celu polepszenia jej wyników w wyszukiwarce internetowej. Kolokwialnie mówiąc, żeby być wyżej w Google’u. Im lepiej strona jest zoptymalizowana pod kątem SEO, tym wyżej się ona znajdzie. Im wyżej się znajdzie, tym większa jest szansa, że zostanie odwiedzona przez użytkownika, który wyszukiwał te czy inne treści, wpisując odpowiednie słowa kluczowe w wyżej wspomnianym Google’u. Zatem SEO wprost wpływa na ruch na stronie, czyli na liczbę unikalnych użytkowników serwisuSEO warto pojmować jak integralną część marketingu w sieci, a więc obok prężnej działalności firmy w mediach społecznościowych należy również się zająć optymalizacją już istniejącej witryny internetowej.

Zalety optymalizacji: więcej klientów ergo więcej zysku

SEO pomaga przyciągać nowych użytkowników. Użytkownicy wyszukują produkty bądź usługi w większości posiłkując się wynikami wyszukiwarki. Najczęściej pierwszymi pięcioma ze znalezionych. Ładnie napisana, wzbogacona o rzetelne i fajne treści oraz kompatybilna z urządzeniami mobilnymi strona łatwiej się znajdzie na wyższych pozycjach w wynikach Google’a. To zaś przełoży się na zwiększenie jej wyświetleń przez użytkowników, a więc potencjalnych, przyszłych klientów Twojej firmy!

Zalety optymalizacji: rzetelne strony budują zaufanie do marki

Oprócz działań stricte wymierzonych w optymalizację kodu strony, działania SEO również obejmują optymalizację treści, które się na niej znajdują. Wzbogacona o dobrze napisane (zarówno pod kątem meritum, jak i tzw. SEO copywritingu) treści z zakresu, w którym porusza się Twoja firma, strona nie tylko znajdzie się wyżej w wynikach wyszukiwania, co przełoży się na organiczny ruch na stronie, lecz również zbuduje zaufanie internautów i klientów. Zaufanie i wiarygodność zaś przełożą się na głębszą więź między klientem a marką i mogą również pobudzić go do polecenia firmy innym użytkownikom. Polecenie strony jest jednym z aspektów tzw. link-bildingu, czyli pozyskiwania linków, które jest nieodłączną częścią pozycjonowania strony w sieci.

Zalety optymalizacji: mierzalne i długotrwałe skutki stosowania SEO

Optymalizacja pod kątem SEO, pod warunkiem, iż była prowadzona w sposób rzetelny i profesjonalny, przynosi długofalowy rezultat. Co wcale nie znaczy, że po pomyślnej optymalizacji można już się nie przejmować trendami czy np. wytycznymi Google’a co do zawartości i kodu strony. Mimo to, dobrze dobrane i profesjonalnie wykonane czynności związane z optymalizacją na długo utrzymają Twoją firmę na wyższych pozycjach w wyszukiwarce. Ważną zaletą SEO jest również jej przejrzystość i mierzalność skutków, co pomaga w podejmowaniu tych czy innych decyzji związanych z kampanią reklamową firmy w sieci.

Zalety optymalizacji: SEO generuje relatywnie niskie koszty

SEO wcale nie jest takie drogie! A więc nawet jeżeli Twoja firma jest dopiero na starcie i jeszcze nie dysponuje sporymi funduszami, optymalizacja strony pod kątem SEO nie będzie dotkliwym obciążeniem finansowym.  

Stronę możesz zoptymalizować sam, lub powierzyć to profesjonalistom. Biorąc udział w Projekcie 360°, możesz przez 30 dni bezpłatnie korzystać z usług agencji marketingowej, która stanie się Twoim zewnętrznym działem marketingu. Oprócz optymalizacji strony, wykonanych zostanie szereg innych działań, które pomogą Twojej firmie osiągać jak najlepsze wyniki w Internecie. 

Reklama

agencja marketingowa warszawa, obsługa firmy w internecie, marketing internetowy, seo, co to pozycjonowanie, po co optymalizować strone, jak optymalizować stronę, zalety optymalizacji strony - komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Analizy statystyczne

Wykonujemy analizy statystyczne do badań z różnych dziedzin nauki. Najczęściej poruszamy się w takich obszarach jak: medycyna, psychologia,..


Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"