
Warszawa zapłaciła kilku influencerom za promowanie w mediach społecznościowych WTP. Wpis "wystosował" m.in. Grzegorz Hyży.
12 października 2021 roku informowaliśmy o tym, iż radny Marek Szolc zapytał prezydenta miasta Rafała Trzaskowskiego o promowanie WTP przez influencerów. Aktorka Grażyna Wolszczak opublikowała wówczas wpis na instagramie (w związku z obchodzonym wtedy Dniem Bez Samochodu). Z jednej strony pani Wolszczak zachwalała jazdę komunikacją miejską, z drugiej...zachwycała się możliwościami własnego samochodu.
O koszt samej akcji zapytał działacz z Bielan - Krystian Głuch. Uzyskaną odpowiedź udostępnił na Twitterze. Oto ona:
Oprócz Grażyny Wolszczak, ratusz zlecił jeszcze 3 inne posty innym influencerom. Wychodzi więc na to, że miasto wydało ok. 20 tysięcy złotych na...cztery wpisy.
Komunikację promował także fotomodel i aktor Jakub Kucner. Oprócz niego, zaangażowano wokalistę (Grzegorz Hyży) oraz dziennikarkę - Barbarę Pasek.
Masz newsa z Warszawy? Napisz do nas: [email protected]
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Zobacz także:
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie