Reklama

Ile dostali influencerzy za promocję WTP? Zarobiła m.in. Grażyna Wolszczak i Grzegorz Hyży!

Warszawa zapłaciła kilku influencerom za promowanie w mediach społecznościowych WTP. Wpis "wystosował" m.in. Grzegorz Hyży.

12 października 2021 roku informowaliśmy o tym, iż radny Marek Szolc zapytał prezydenta miasta Rafała Trzaskowskiego o promowanie WTP przez influencerów. Aktorka Grażyna Wolszczak opublikowała wówczas wpis na instagramie (w związku z obchodzonym wtedy Dniem Bez Samochodu). Z jednej strony pani Wolszczak zachwalała jazdę komunikacją miejską, z drugiej...zachwycała się możliwościami własnego samochodu. 

Ile kosztowała akcja? 

O koszt samej akcji zapytał działacz z Bielan - Krystian Głuch. Uzyskaną odpowiedź udostępnił na Twitterze. Oto ona:

Oprócz Grażyny Wolszczak, ratusz zlecił jeszcze 3 inne posty innym influencerom. Wychodzi więc na to, że miasto wydało ok. 20 tysięcy złotych na...cztery wpisy. 

Komunikację promował także fotomodel i aktor Jakub Kucner. Oprócz niego, zaangażowano wokalistę (Grzegorz Hyży) oraz dziennikarkę - Barbarę Pasek. 

Masz newsa z Warszawy? Napisz do nas: [email protected]

CZYTAJ RÓWNIEŻ:

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do