Reklama

Kiedy inwestycja w pozycjonowanie zacznie się zwracać? Na efekty działań SEO trzeba poczekać, ale warto to zrobić

Cierpliwość w biznesie to raczej rzadko spotykana cecha. Osoby przyzwyczajone do otrzymywania natychmiastowego response'u swoich działań, mają spore problemy, by odnaleźć się w realiach e-marketingu – a zwłaszcza kategorii Search Engine Optimization. Algorytmy Google muszą najpierw zaindeksować zmiany na stronie, a przecież wiele witryn nanosi kolejne poprawki. Poza tym w pozycjonowaniu liczy się stabilność osiąganych rezultatów. Dlatego link-buliding należy umiejętnie rozłożyć w czasie, by nie narażać się na nałożenie kar przez wyszukiwarkę.

Konkurencja nie czeka bezczynnie. Rywalizacja o czołowe miejsca w Google nigdy się nie zakończy

Codzienne zaglądanie do oprogramowania monitorującego pozycję to akt desperacji. Lepiej przeznaczyć ten czas na dogłębną analizę strony, wychwycenie jej najmocniejszych, a także najsłabszych punktów. Specjaliści z agencji ESEO zwracają uwagę, jak istotnym elementem każdego audytu jest podglądanie konkurencji. Po prostu: jeżeli chce się kogoś wyprzedzić w rankingu na najchętniej wpisywane frazy transakcyjne, należy zrobić to samo, co aktualny lider – tylko w większej ilości i lepszej jakości. Liczba rozbudowanych wpisów, poruszających konkretne zagadnienie czy profil linków zewnętrznych mają tutaj decydujące znaczenie. W pozycjonowaniu całkiem często oznacza to konieczność nadrobienia wielu lat – trudno oczekiwać, by w takich okolicznościach przesunięcie do TOP 3 nastąpiło po paru dniach albo tygodniach. Jeżeli uda się przesunąć z miejsca w granicach setnego na pierwszą stronę wyników po 3 miesiącach, SEO-wcy mogą mówić o ogromnym sukcesie.

Kompleksowe pozycjonowanie jest nastawione na efekt w długiej perspektywie, a nie jednorazowy wyskok

Rzecz jasna przeglądając branżowe oferty bez trudu da się znaleźć firmy i „fachowców”, którzy zapewniają pozycję numer 1 po tygodniu od nawiązania współpracy. Ba, proponują nawet atrakcyjny – niestety tylko pozornie, o czym za chwilę – model rozliczenia za efekt. W takiej sytuacji należy spodziewać się jednej z 2 rzeczy: albo strona zostanie wypozycjonowana na kompletnie egzotyczne frazy, które nie przełożą się na ruch i płynące z niego zyski, albo zastosowane zostaną metody Black Hat SEO. W dużym skrócie: sposoby „oszukujące” wyszukiwarkę Google. Ewentualny awans na pierwsze miejsce okaże się tylko przejściowy, bo algorytmy lub pracownicy potentata IT w końcu wychwycą nieprawidłowości. Skończy się to automatycznym bądź ręcznym nałożeniem filtra obniżającego pozycję domeny lub jeszcze bardziej dotkliwą karą. Na stronie https://www.eseo.pl/pozycjonowanie-stron/ nasi eksperci dokładnie tłumaczą, jak przebiega prawidłowe pozycjonowanie stron www.

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do