Reklama

Kierowcy autobusów ZTM - nie tylko skargi. Są też pochwały

Zastanwialiśmy się czy warto publikować za ZTM pochwały dla kierowców autobusów. W końcu jednak uznaliśmy, że przy tych wszystkich złych przykładach naświetlanych wszędzie w ostatnim czasie, trzeba też pokazać, że "wrzucanie do jednego worka" wszystkich kierowców jest bardzo niesprawiedliwe. I poza jednostkowymi przypadkami nagannych zachowań w większości mamy do czynienia z wrażliwymi, pomocnymi ludźmi. 

Uprzejmy kierowca linii 103

W dobie złych doświadczeń, nerwów i krytyki wszystkiego i wszystkich, chciałabym sięgnąć po zdawałoby się relikt przeszłości i złożyć pochwałę – napisała do Zarządu Transportu Miejskiego pasażerka warszawskiej komunikacji.

Pasażerka chwali kierowcę, który wykazał się wyjątkową empatią do osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.

Pan kierowca bardzo zwrócił moją uwagę i przywrócił wiarę w ludzi – pisze pasażerka. Opisuje sytuację, która miała miejsce kilka dni temu. Na przystanku autobusowym czekała osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim.

Pan wysiadł, przywitał niepełnosprawną uśmiechem, otworzył podest, wprowadził ją do środka, zapytał czy wszystko w porządku oraz na jakim przystanku wysiada – relacjonuje dalej pasażerka.

Kierowca linii 123 pomaga rannemu

Opanowaniem i fachową wiedzą z zakresu udzielania pierwszej pomocy wykazał się z kolei, inny kierowca.

Wracałem wczoraj (3 września) do domu autobusem o numerze bocznym 9315, o godz. 17.56 z Dworca Wschodniego, linia 123. Na przystanku Dworzec Wschodni upadł starszy mężczyzna, czego skutkiem było obfite krwawienie z nogi. Do akcji wkroczył kierowca powyższego autobusu, pobiegł do dyżurki po bandaż, nie bacząc na tryskającą krew owinął nogę staruszka i zadzwonił po pogotowie. Pasażerowie byli pod wielkim wrażeniem postawy kierowcy, tym bardziej, że do wypadku nie doszło w autobusie, tylko na przystanku, niezależnie od autobusu napisał do nas świadek zdarzenia.

- Cieszymy się, że taka postawa kierowców autobusów została dostrzeżona i doceniona. Postawa kierowców Arrivy i PKS Grodzisk została dostrzeżona. Zarząd Transportu Miejskiego również przyłącza się do pochwał - czytamy w informacji prasowej. My również dołaczamy się do podziękowań i prosimy o więcej tak dobrych przykładów!

 

 

 

 

 

 

 

źródło: ZTM

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Honorata - niezalogowany 2020-06-04 05:35:22

    Witam Serdecznie. Chciałbym podziękować i powiedzieć pod jakim jestem wrażeniem umiejętności kierowcy który ocalił nam życie. Wczoraj tj. 03.06 jechaliśmy linia 210 gdy doszło do wypadku. Gdyby nie umiejętności kierowcy prawdopodobnie byśmy mogli stracić życie wpadają do pobliskiego rowu bądź na drzewa. Myślę że w imieniu innych pasażerów mogę podziękować temu kierowcy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Podziękowanie dla kierowcy aut - niezalogowany 2022-10-05 17:40:28

    Dzień dobry Chciałbym bardzo podziękować kierowcy {numer kierowcy służbowy6131} kierowca autobusu linii 704 numer boczny 8573 jadący w kierunku Halinowa który w dniu wczorajszym tj. 04.10.2022 o godzinie okoł 17 :54 już mógł odjechać z przystanku ale widząc, że biegnę poczekał i otworzył drzwi. Następny autobus zagodzinęwkierunku Halinowa Jeszcze raz bardzo dziękuję. Przesympatyczny Pan

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do