Reklama

Lotos przypomina: „Naj nie bierze się znikąd”

Dzisiaj, 1 września ruszyła nowa kampania koncernu naftowego Lotos. „Naj nie bierze się znikąd”, posługując się analogią do sportu, opowiada o konieczności nieustannego ulepszania swoich produktów i usług.

Do udziału w akcji Lotos zaprosił gwiazdy sportu, z którymi współpracuje marka. Są to piłkarze reprezentacji Polski oraz kierowca rajdowy Kajetan Kajetanowicz – wielokrotny mistrz Polski i Europy. Realizacja wymagała też zaangażowania ekipy kaskaderskiej. Narratorem spotu, podobnie jak w poprzedniej kampanii, jest dr Tomasz Rożek – prowadzący program popularnonaukowy „Sonda” w Telewizji Polskiej.

W reklamie wykorzystano technikę filmowania freeze, która daje poczucie zatrzymania akcji w ruchu.

 

 

 

 

 

Fot.: Lotos

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do