
"Zrób tak, żeby cię zapamiętali" - opis reklamy, którą opublikowała na Instagramie 1 sierpnia marka Tiger daje do myślenia. Grafika, na której środkowy palec dłoni w wymownym geście "ubrany jest w czerwoną kokardkę", do tego "Chrzanić to co było. Ważne to co będzie" i sam tytuł "1 sierpnia Dzień Pamięci". To wszystko kojarzy się jednoznacznie z rocznicą Powstania Warszawskiego. Reklama oburzyła wszystkich. Obojetne nie poztsało nawet Muzeum Powstania Warszawskiego komentując: Niedługo zaczynamy zapisy na lekcje muzealne (różne poziomy, nawet dla dzieci z podstawówki). Może wpadniecie?
Reklama została usunięta, marka zamieściła przeprosiny. Skandaliczne posty jednak na pewno na długo pozostaną w pamięci. Czyż nie o to chodziło: "Zrób tak, żeby cię zapamiętali"... Podsumowanie może być tylko jedno: skandal i żenada...
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie