Skandaliczna reklama Tiger Energy Drink. Pomyłka czy zamierzona akcja reklamowa?

Handel i usługi, Skandaliczna reklama Tiger Energy Drink Pomyłka zamierzona akcja reklamowa - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 1

"Zrób tak, żeby cię zapamiętali" - opis reklamy, którą opublikowała na Instagramie 1 sierpnia marka Tiger daje do myślenia. Grafika, na której środkowy palec dłoni w wymownym geście "ubrany jest w czerwoną kokardkę", do tego "Chrzanić to co było. Ważne to co będzie" i sam tytuł "1 sierpnia Dzień Pamięci". To wszystko kojarzy się jednoznacznie z rocznicą Powstania Warszawskiego. Reklama oburzyła wszystkich. Obojetne nie poztsało nawet Muzeum Powstania Warszawskiego komentując: Niedługo zaczynamy zapisy na lekcje muzealne (różne poziomy, nawet dla dzieci z podstawówki). Może wpadniecie?

Reklama została usunięta, marka zamieściła przeprosiny. Skandaliczne posty jednak na pewno na długo pozostaną w pamięci. Czyż nie o to chodziło: "Zrób tak, żeby cię zapamiętali"... Podsumowanie może być tylko jedno: skandal i żenada...

Reklama

Skandaliczna reklama Tiger Energy Drink. Pomyłka czy zamierzona akcja reklamowa? komentarze opinie

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"