Reklama

Skandaliczna reklama Tiger Energy Drink. Pomyłka czy zamierzona akcja reklamowa?

"Zrób tak, żeby cię zapamiętali" - opis reklamy, którą opublikowała na Instagramie 1 sierpnia marka Tiger daje do myślenia. Grafika, na której środkowy palec dłoni w wymownym geście "ubrany jest w czerwoną kokardkę", do tego "Chrzanić to co było. Ważne to co będzie" i sam tytuł "1 sierpnia Dzień Pamięci". To wszystko kojarzy się jednoznacznie z rocznicą Powstania Warszawskiego. Reklama oburzyła wszystkich. Obojetne nie poztsało nawet Muzeum Powstania Warszawskiego komentując: Niedługo zaczynamy zapisy na lekcje muzealne (różne poziomy, nawet dla dzieci z podstawówki). Może wpadniecie?

Reklama została usunięta, marka zamieściła przeprosiny. Skandaliczne posty jednak na pewno na długo pozostaną w pamięci. Czyż nie o to chodziło: "Zrób tak, żeby cię zapamiętali"... Podsumowanie może być tylko jedno: skandal i żenada...

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do