
Stolica znosi część ograniczeń, wymuszonych przez pandemię. Urzędy w Warszawie - jak teraz będą pracować?
Urzędy w Warszawie w pewnej części znowu będą pracować tak, jak przed pandemią koronawirusa. Już od pierwszego dnia lipca 2021 roku mieszkańcy nie będą musieli telefonicznie umawiać się na wizyty.
Od lipca każdy mieszkaniec będzie mógł wybrać, czy chce umówić wizytę na konkretną godzinę za pomocą internetowego systemu rezerwacji, czy odwiedzić urząd bez wcześniejszego umówienia wizyty. Bezpośrednia obsługa klientów we wszystkich sprawach realizowana będzie w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 18:00, a w pozostałe dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00.
Wciąż obowiązywać będą środki ostrożności wynikające z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa i wypełnienia wytycznych sanitarnych, takimi jak: ograniczanie liczby klientów przebywających w siedzibie urzędu, obowiązek dezynfekcji rąk, zakrywania ust i nosa.
Nieczynne będą siedziby Urzędu Stanu Cywilnego w dzielnicach: Białołęka, Ochota, Wesoła, Wilanów i Wola. Mieszkańcy tych dzielnic mogą załatwiać sprawy w pozostałych siedzibach USC. Nie obowiązuje rejonizacja.
Fot. UM Warszawa
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie