
Bank Millennium ostrzega o fałszywych reklamach które pojawiają się na portalach społecznościowych, m.in. na Facebooku. Na reklamach wyświetlany jest komunikat informujący o wypłatach nagród pieniężnych dla lojalnych klientów. Niestety to oszuści podszywają się pod bank.
Warunkiem otrzymania nagrody jest np. podanie MilleKodu do swojego konta w banku. UWAŻAJMY bo to nic innego jak oszustwo i po podaniu MilleKodu nie tylko nie dostaniemy żadnej nagrody, ale z naszego konta może „wyparować” gotówka.
Przy okazji bank przypomina o podstawowych zasadach bezpieczeństwa przy korzystaniu z bankowości elektronicznej:
nie podawaj nikomu swojego MilleKodu i danych do logowania
nie loguj się do swojego konta na stronach innych niż strona Banku Millennium
nie wpisuj podczas logowania całego numeru PESEL / dowodu osobistego / paszportu oraz numeru telefonu (podczas logowania prosimy tylko o 2 losowo wybrane znaki identyfikatora)
nie podawaj danych karty płatniczej podczas logowania - nigdy o to nie prosimy
czytaj uważnie każdą otrzymaną od nas wiadomość SMS - sprawdź operację, jaką potwierdzasz (m.in. kwotę, rodzaj transakcji, numer operacji), zwróć uwagę na język wiadomości
Jeśli zauważysz w sieci podejrzane oferty, poinformuj nas o tym, dzwoniąc pod specjalny numer telefonu 22 598 44 44 (tel. stacjonarne i komórkowe, opłata zgodna z taryfą operatora).
Warto stosować się do powyższych zasad. 100% bezpieczeństwa w sieci chyba nigdy nie będziemy mieli, ale bardzo dużo zależy od nas samych.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Zobacz także:
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie