
Po 18 latach władze miasta zmieniły znak promocyjny Warszawy. Obecny jest dużo prostszy i nawiązuje do herbu stolicy, jej historii i tradycji.
Do znaku "Zakochaj się w Warszawie" przyzwyczailiśmy się chyba wszyscy i nic dziwnego, bo towarzyszył nam od 2004 roku. Teraz został zmieniony. Dlaczego? Jak wyjaśnia Urząd Miasta, przede wszystkim przestał on odpowiadać na aktualne potrzeby komunikacyjne miasta stołecznego Warszawy.
Nie sposób mówić o tematach trudnych, takich jak pandemia czy wojna, jednocześnie oznaczając je kolorowym znakiem z radosnym hasłem. Przez ostatnie lata zmieniły się trendy graficzne, a znak stolicy stał się nieatrakcyjny i nienowoczesny. Jego słabą stroną była także mała czytelność.
Nad nowym znakiem pracowali specjaliści. Projektantka konsultowała wszystkie detale ze znawcami tematu z Muzeum Warszawy. Dzięki temu każdy szczegół taki jak kształt szabli czy układ włosów Syrenki są dopracowane.
Prawdziwą ciekawostkę jest profil twarzy Syreny, dla którego wzorem był profil znanej na całym świecie mieszkanki Warszawy – Marii Skłodowskiej-Curie.
Źródło: UM
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie