
Pod koniec stycznia Polskie Koleje Państwowe rozpoczęły testy nowej usługi dostępnej w serwisie BILKOM (internetowy serwis sprzedaży biletów kolejowych) — mailowe i SMS-owe powiadomienia o bieżących opóźnieniach pociągów. Ta funkcja będzie dostępna dla pasażerów, kupujących bilety online. System będzie powiadamiał pasażerów, wybraną przez nich formą, o pociągach z opóźnieniem powyżej 5 minut lub o innych trudnościach występujących na trasie przejazdu.
Dzięki usłudze powiadomienia podróżni nie muszą instalować dodatkowych aplikacji, poprzez które przekazywane są informacje o kursowaniu pociągów. Pasażer otrzyma na wskazany przy zakupie numer telefonu lub adres poczty elektronicznej informację o opóźnieniu konkretnego pociągu, którym zamierza podróżować. Co ważne, system BILKOM oferuje bilety również na połączenia z przesiadkami, obsługiwane przez różnych przewoźników.
W przyszłości aplikacja poszerzy listę oferowanych usług, jedną z nich będzie opcja wynajęcia innych środków transportu, które będą dostępne przy dworcach PKP S.A. – samochodów i rowerów elektrycznych oraz hulajnóg. W planach PKP S.A. jest pilotażowe wdrożenie usługi car-sharingu jeszcze w pierwszej połowie 2020 roku.
Zdjęcie: pkp
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie