Reklama

Jeszcze łatwiejsze podróżowanie z PKP: nowa usługa powiadamiania pasażerów

13/02/2020 20:23

Pod koniec stycznia Polskie Koleje Państwowe rozpoczęły testy nowej usługi dostępnej w serwisie BILKOM (internetowy serwis sprzedaży biletów kolejowych) — mailowe i SMS-owe powiadomienia o bieżących opóźnieniach pociągów. Ta funkcja będzie dostępna dla pasażerów, kupujących bilety online. System będzie powiadamiał pasażerów, wybraną przez nich formą, o pociągach z opóźnieniem powyżej 5 minut lub o innych trudnościach występujących na trasie przejazdu.

Dzięki usłudze powiadomienia podróżni nie muszą instalować dodatkowych aplikacji, poprzez które przekazywane są informacje o kursowaniu pociągów. Pasażer otrzyma na wskazany przy zakupie numer telefonu lub adres poczty elektronicznej informację o opóźnieniu konkretnego pociągu, którym zamierza podróżować. Co ważne, system BILKOM oferuje bilety również na połączenia z przesiadkami, obsługiwane przez różnych przewoźników.

W przyszłości aplikacja poszerzy listę oferowanych usług, jedną z nich będzie opcja wynajęcia innych środków transportu, które będą dostępne przy dworcach PKP S.A. – samochodów i rowerów elektrycznych oraz hulajnóg. W planach PKP S.A. jest pilotażowe wdrożenie usługi car-sharingu jeszcze w pierwszej połowie 2020 roku.

Zdjęcie: pkp

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do