Reklama

Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów na wyciągnięciu ręki

27/07/2020 19:26

Zarząd Transportu Miejskiego przygotował kolejną niespodziankę dla pasażerów. Masz sprawę do załatwienia w Punkcie Obsługi Pasażerów? Nie martw się, nie trzeba tam jechać. To POP przyjedzie do ciebie.

Od czerwca po ulicach stolicy jeździ wyjątkowy autobus. Został w nim urządzony Punkt Obsługi Pasażerów. Do końca wakacji dwa mobilne POP-y będą podjeżdżały na pętle przy dużych osiedlach.

W  Punkcie Obsługi Pasażerów załatwisz swoje najpilniejsze sprawy: 

  • wyrobisz spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską, 
  • zakodujesz bilet długookresowy, w tym z oferty Warszawa+ i dla dużych rodzin, „odwiesisz” bilet i przekodujesz niewykorzystaną część biletu, 
  • wgrasz uprawnienia Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka oraz je przedłużysz. 

Ważne: w mobilnym POP-ie można płacić wyłącznie kartami płatniczymi.

Oznaczone banerami autobusy będą stały na pętlach w dniach:

  • 27 lipca: pętla autobusowa Wiatraczna oraz pętla Wilanów
  • 28-29 lipca: pętla Os. Derby oraz pętla Wilanów
  • 30-31 lipca i 1 sierpnia: pętla Os. Derby oraz P+R Al. Krakowska.

Punkty będą czynne w godzinach 10-19.00. Godziny pracy mobilnych POP-ów mogą się zmienić. 

CZYTAJ RÓWNIEŻ:




Fot. ZTM / Mobilne Punkty Obsługi Pasażerów

 

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do