
Jak co roku, jesienią, wiele firm i różnych organizacji wspiera Różowy Październik. Nic dziwnego - globalny ruch jest niezwykle ważny.
Co roku, jesienią, wiele korporacji, firm i różnych organizacji dołącza do wspierania Różowego Października. Czym właściwie jest Różowy Październik? To ogólnoświatowy ruch na rzecz walki z rakiem piersi. Akcja została zainicjowana w 1993 roku przez Światową Organizację Zdrowia.
W tym roku, międzynarodowa firma informatyczna SOFTSWISS, dołożyła swoją cegiełkę do wydarzenia. W przeddzień Światowego Dnia Walki z Rakiem Piersi - 15 października - w Poznaniu i w Warszawie polskie centra rozwoju firmy, zorganizowały różowe śniadania z babeczkami w tym kolorze. Korporacja zatrudnia w sumie ponad 600 kobiet, z czego 270 pracuje w polskich biurach. Podkreślając znaczenie regularnych badań, dzięki którym można w porę zwrócić uwagę na niepokojące objawy i wykryć choroby we wczesnym stadium, firma zadbała o swoich pracowników nie tylko informacyjnie.
Dla pracowniczek firmy zaplanowano m.in. streaming online z Dmitrijem Mikulichem, który jest lekarzem najwyższej kategorii kwalifikacji, onkologiem-chirurgiem, mammologiem i członkiem Europejskiego Towarzystwa Onkologów Medycznych (ESMO). Valentina Bagnia, Dyrektor Marketingu w SOFTSWISS skomentowała sytuację:
Stosunek mężczyzn do kobiet w firmie SOFTSWISS wynosi 52% do 48%. Wierzymy, że to właśnie ludzie stanowią podstawę sukcesu naszej firmy, dlatego też priorytetowo traktujemy dobre samopoczucie, szczęście, spełnienie i zdrowie naszych pracowników.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Zobacz także:
Zobacz także:
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie