Reklama

Co sprowadza Twoją karierę na złą drogę?

Dr Marshall Goldsmith, executive coach wielokrotnie doceniany w prestiżowych rankingach Thinkers50 i Harvard Business School, od lat zajmuje się badaniem czynników, które mają wpływ na sukces liderów, tych, które w osiągnięciu tego sukcesu… przeszkadzają.
  Goldsmith zaprosił 2537 respondentów do udziału w 79 różnych badaniach, których wyniki stały się później podstawą jego najnowszej książki – Triggers. Autor prezentuje w niej narzędzia autorefleksji, pomagające świadomie zarządzać wyzwalaczami, czyli bodźcami, które wywierają znaczący wpływ na nasze zachowanie.
  Ważne jest, by zidentyfikować czynniki, które spychają nas z drogi do sukcesu, i zdać sobie sprawę, jak działa ten proces. Możemy wówczas nauczyć się stawiać czoła naszym wyzwalaczom lub w ogóle ich unikać – tłumaczy Goldsmith. 
  8 marca 2016 r. Marshall Goldsmith będzie gościem specjalnym konferencji Wyzwól ukryty potencjał rozwoju: w sobie i swoich podwładnych organizowanej przez ICAN Institute, wydawcę „Harvard Business Review Polska”. Jej uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób kontrolować wyzwalacze i dzięki temu dokonywać lepszych wyborów, wspierających menedżerski sukces. Poznają również sprawdzone sposoby zwiększania zaangażowania pracowników oraz planowania przemiany behawioralnej całej organizacji.
  Szczegółową agendę spotkania, szereg materiałów audiowizualnych – w tym nagranie wywiadu z Marshallem Goldsmithem – oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.marshallgoldsmith.pl.

  Artykuł sponsorowany

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do