
Były już warsztaty kulinarne, przyszła pora na konferencję prasową. Marka Polskie Mięso promuje...polskie mięso.
Niedawno na łamach portalu opublikowaliśmy fotorelację z warsztatów kulinarnych "Wschód - Zachód. Rywalizacja na smaki". Zorganizowane były one przez Związek Polskie Mięso, który zresztą nawet i po nich działa na rzecz promocji polskiego mięsa.
1 czerwca 2021 roku w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, w której udział wziął między innymi prezes Zarządu Związku Polskie Mięso, Witold Choiński. Jeżeli chodzi o samą kampanię, w komunikacie prasowym wypowiadał się w ten sposób:
Nasza kampania ma zwiększyć świadomość społeczeństwa na temat walorów mięsa drobiowego oraz wieprzowego poprzez obalanie mitów, które towarzyszą mięsu już od dłuższego czasu. Szczególnie, że polskie mięso bez wątpienia posiada najwyższą jakość. Produkcja żywca drobiowego w ostatnich dziesięciu latach zwiększyła się trzykrotnie. Jesteśmy pierwszym producentem mięsa drobiowego w Europie i czwartym eksporterem mięsa drobiowego na świecie, po Brazylii, USA i Holandii. Dlatego zdecydowaliśmy się kontynuować kampanię „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje”, której nadrzędnym celem jest edukowanie konsumentów o walorach odżywczych i ważnej roli mięsa w codziennej diecie.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie