
Zarząd Transportu Miejskiego postanowił wyjść naprzeciw tym, tłumaczy pasażerom nowe logo Warszawskiego Transportu Publicznego - co przedstawia i po co w ogóle powstało. Ruszyła dziś kampania informacyjna, która ma rozwiać wszelkie wątpliwości.
Nowe logo pojawiło się na pojazdach transportu miejskiego 1 stycznia. ZTM chciał ujednolicić kilka symboli działających do tej pory, w tym biały napis ZTM na czerwonym tle czy promocyjny znak stolicy "Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej.
W taborze, na tyłach autobusów i burtach tramwajów, w Punktach Obsługi Pasażerów, przy wejściach do metra, na wiatach i tablicach przystankowych oraz na parkingach P+R i na węzłach przystankowych – w tych wszystkich miejscach można znaleźć plakaty wyjaśniające genezę nowego logo. Symbol został rozłożony na czynniki pierwsze, dzięki czemu jasno widać jego przesłanie.
Dodatkowo w środkach komunikacji miejskiej i na stronach internetowych przewoźników mają pojawić się spoty informacyjne.
Źródło: Zarząd Transportu Miejskiego
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie