Polityka, Wybraliśmy nowego Prezydenta Poznaj wyniki! - zdjęcie, fotografia
Paweł Dąbrowski - blog 24/05/2015 22:17

Poznaliśmy już wyniki exit poll II tury wyborów prezydenckich 2015! Andrzej Duda 53% – Bronisław Komorowski 47%. Jeśli wyniki się potwierdzą nowym prezydentem został Andrzej Duda. Państwowa Komisja Wyborcza oficjalne wyniki ma podać w poniedziałek. Frekwencja wyniosła 56,1%.


Jeszcze kilka tygodni temu wydawało się to mało prawdopodobne, sondaże wyraźnie wskazywały na Bronisława Komorowskiego. Zastanawiano się czy wygra już w I turze czy dopiero w II turze. O tym, że Duda może pokonać Komorowskiego głośniej zaczęto mówić dopiero od dwóch tygodni, po I turze wyborczej. Okazało się, że nie dość Komorowski nie wygrał w I turze, to jeszcze nieznacznie, ale jednak ją przegrał.

W sztabie wyborczym Andrzeja Dudy zapanowała euforia. Sukces wielki, w szczególności gdy weźmiemy pod uwagę, iż w ostatnich latach Prawo i Sprawiedliwość przegrywało wszystkie wybory po kolei. A Platforma Obywatelska, pomimo wybuchających afer, utrzymywała poparcie na wysokim poziomie i wygrywała.

Na jesieni tego roku wybory parlamentarne. Jeśli utrzyma się trend wzrostowy dla PiS, a poparcie dla Pawła Kukiza, który już zapowiedział udział w wyborach do Sejmu i Senatu, będzie podobne jak w przypadku I tury wyborów prezydenckich na poziomie 20%, może dojść również do zmiany rządu i odsunięcia Platformy Obywatelskiej od władzy.

Zapraszamy naszych czytelników do komentowania wyborów prezydenckich. Czy jesteście zaskoczeni wynikami? Czy Andrzej Duda to dobra zmiana?

Poniżej zdjęcia z wieczoru wyborczego Andrzeja Dudy!

Wybraliśmy nowego Prezydenta RP! Poznaj wyniki! komentarze opinie

  • Mycha 2015-05-24 22:49:44

    Dobrze, że jest zmiana. A czy rzeczywiście dobra, będziemy obserwować do września:)

  • gość 2015-05-24 23:11:10

    Pamiętamy 2005-2007. Naród nie pozwoli zniszczyć tego kraju.

  • gość 2015-05-24 23:20:32

    jaro z antkiem już wiedzą jak poruszać tą marionetką dudką.

  • gość 2015-05-25 09:02:35

    To do roboty bo Prezes się niecierpliwi.Na początek pomnik, przed Pałacem oczywiście. Zbyszek zająć się tymi od inVitro i pozamykać ich w tiurmie najlepiej gdzieś na Mazurach. Mac. Antek musi wreszcie najechać Smoleńsk najlepiej na motocyklach i siłą odebrać Putinowi wrak.
    Podobno ruskie jak usłyszeli wynik to chcą ściąć brzozę.
    Kukiz na Ministra Rolnictwa niech założy parę plantacji konopii zamiast budować farmy wiatrowe.
    A potem? Potem to nogi śmierdzą!

  • gość 2015-05-25 12:28:40

    Denerwuje mnie jak w TV mówią, że kampania wyborcza Komorowskiego była za słaba by mógł ją wygrać. To nie kilka tygodni kampanii, a całość prezydentury mają oddźwięk w głosach wyborców. Obiecanki sprzed kilku dni nie zmienią myślenia szarego człowieka, który cierpi na skutek złodziejstwa rządzących.

Dodajesz jako: |


Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Kampania wyborcza w

Bierzesz udział w wyborach parlamentarnych 2019 roku? Startujesz do Sejmu lub Senatu RP? To dobrze, że trafiłeś na nasze ogłoszenie. Zresztą to, że..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wio.waw.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG MEDIA SP z o o z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"