
W Polsce powstają zautomatyzowane punkty gastronomiczne. Są to miejsca, w których klient może przygotować ulubioną kawę, zamówić świeży posiłek z oferty gastronomicznej lub dokonać zakupu produktów z vendingu bądź oferty sklepowej. Projekt właśnie ukończył ostatnią fazę testów.
Jak wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia, kawę poza domem pije ponad połowa Polaków, a obecnie najczęściej pijemy ją przy okazji tankowania czy zakupów w osiedlowym sklepie.
Ten format jest już wiodącym trendem w USA czy Azji, gdzie samoobsługa na wielu poziomach, nie jest już niczym nowym. Nasz rynek właśnie otwiera się na możliwości jakie daje automatyzacja, która jest odpowiedzią na współczesną potrzebę utrzymywania wysokiej jakości obsługi klienta – komentuje Marek Wieteska, CEO SelfMaker.
Jak to działa?
Klient na samoobsługowym ekranie może zamówić posiłek, który zostanie przygotowany przez personel sklepu, kupić kawę, a także zapłacić za zakupy zrobione w punkcie.
Dzięki cyfryzacji i innowacjom opartym na sztucznej inteligencji i zaawansowanych technologiach dokonuje się kolejna rewolucja przemysłowa. Rozwiązanie stworzone przez ekspertów SelfMaker i Primulator wskazują na kierunek, w którym zmierza sektor handlu i usług. Automatyzacja jest nie tylko reakcją na pandemiczną rzeczywistość, ale również odpowiedzią na potrzeby współczesnego konsumenta i przedsiębiorcy.
Jesteś świadkiem ważnego zdarzenia lub wypadku? Napisz do nas [email protected]
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie