
Wystartował II etap proekologicznej kampanii crowdfundingowej EKOenergia na Start. Organizatorzy to innogy Polska oraz platforma Wspieram.to. Do akcji zgłoszono kilka EKOinicjatyw, których realizacja będzie możliwa dzięki uruchomionym zbiórkom i dodatkowemu wsparciu innogy.
Zostały ujawnione EKOinicjatywy uczestniczące w ogólnopolskiej proekologicznej kampanii innogy EKOenergia na Start. Specjalnie na potrzeby akcji stworzono platformę Wspieram.to. W kategorii Ekologia zostały umieszczone nowe projekty, które możemy wspierać do 14 czerwca. Do każdej pierwszej wpłaty od pojedynczego uczestnika o minimalnej wartości 10 zł, innogy dołoży kolejne 10 zł.
Przedstawiamy kilka projektów, zgłoszony do akcji EKOenergia na Start:
Dom Pszczół na Chłodnej – projekt członków klubu AXA – BEE Team, który zakłada stworzenie pasieki edukacyjnej na dachu budynku Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy.
Greenback – aplikacja mobilna, służącą do zgłaszania i dokumentowania nielegalnych wysypisk śmieci oraz wsparcia w ich likwidacji.
ecolumna.com – pomysł stworzenia globalnego serwisu typu UGC (user-generated content), na którym będą dostępne wszystkie plakaty świata drukowane aktualnie na masową skalę i wieszane na słupach ogłoszeniowych. Archiwizacja i digitalizacja tych zbiorów nie tylko pozwoli zredukować zużycie papieru, ale również wpłynie na upowszechnianie kultury, promocję imprez, grafików oraz edukację graficzną młodego
Inkubator dla Dzikich Zwierząt – założycielem projektu jest Fundacja Dzikich Zwierząt Marzena Białowolska. Celem tego projektu jest zakup inkubatora niezbędnego do ratowania życia dzikich zwierząt po wypadkach komunikacyjnych lub osesków i piskląt, które straciły rodziców. Często są to zagrożone i chronione gatunki.
Kajakowy Eko Patrol – akcja organizowana przez Stowarzyszenie Wywrotka. Jej celem jest zorganizowanie kolejnych edycji Eko Patrolu, który sprząta akweny wodne na kajakach oraz stworzenie filmu edukacyjnego pokazującego skalę problemu zanieczyszczenia polskich rzek.
Targ.info – to portal internetowy z interaktywną mapą Polski, dzięki której możemy łatwo znaleźć ekologiczne produkty od lokalnych producentów. Fundusze zebrane podczas akcji zostaną przeznaczone na promocję tego serwisu.
Droga do XXII wieku – kurs online na temat kryzysu klimatycznego połączony z rozwiązaniami nauki behawioralnej. Zebrane podczas akcji środki zostaną przeznaczone na zbudowanie strony, na której będzie dostępny kurs oraz zakup oprogramowania do obróbki audio i wideo.
CZYTAJ RÓWNIEŻ:
Zobacz także:
Zobacz także:
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie