Reklama

Kobieta z doświadczeniem

14/12/2023 01:39

Przemierzając Warszawę z aparatem fotograficznym wzdłuż i wszerz staram się bacznie obserwować ulicę. Zawsze też zwracam baczną uwagę na nawet najdrobniejsze kartki i karteczki przyczepione do latarni, rynien czy nawet powieszone na przystankach komunikacji miejskiej. Wieszają je tam głównie ludzie, którzy stracili już wiarę w siłę internetów i z powrotem uwierzyli w siłę ulicznej reklamy. Z tych kartek można sporo dowiedzieć się o społeczeństwie i zapewne śledzi je wielu naukowców i niejeden z nich na ich podstawie obronił nie jedną pracę magisterską, a nawet, obronił doktorat. Reklama uliczna podobnie jak i reklamy zamieszczane w internetach muszą być odpowiednio przygotowane i przemyślane.

Ogłuszanie potencjalnego klienta nie jest proste i trzeba włożyć sporo pracy, aby nie tylko zwrócił uwagę na ogłoszenie, przeczytał je, a następnie, oderwał kawałek karteczki z zapisanym telefonem. Statystycznie skuteczność takich reklam jest niewielka i wynosi pomiędzy jeden a dwa procent nie mniej statystyki, mają to do siebie, że jak się dokładnie policzy to jeździec z koniem statystycznie, mają po trzy nogi. Większość naklejających nigdy nie słyszała o statystykach a za to dokładnie, wie gdzie nakleić ogłoszenie, jak i jaką na nim umieścić treść. Kobieta z doświadczeniem ma branie a wszystkie karteczki z telefonem, zniknęły w okamgnieniu. Jak widać reklama uliczna, jest szybka i niebywale skuteczna. Internet się chowa.

Zdzisław Skisły fotograf znad Wisły poleca:

Aplikacja wio.waw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo wio.waw.pl




Reklama
Wróć do