
Wprowadzenie stanu epidemii spowodowało kolejne zmiany w obszarze bezpieczeństwa Poczty Polskiej — są stosowane dodatkowe środki ochronne. Do tej pory nie zarejestrowano żadnego przypadku zachorowania w zespole Poczty Polskiej. Służby odpowiedzialne za zarządzanie kryzysowe i ciągłość działania, bezpieczeństwo i higienę pracy oraz zarządzanie zasobami ludzkimi na bieżąco monitorują sytuację w Spółce.
Wprowadzone zmiany w organizacji pracy placówek pocztowych:
W celach bezpieczeństwa w placówkach Poczty Polskiej zostały wydzielone specjalne strefy, oznaczone specjalną taśmą. Klienci powinni ustawiać się za znajdującą się na podłodze taśmą – 1,5 metra od pracownika. Bliższy kontakt jest możliwy jedynie w przypadku prośby pracownika o okazanie dokumentów lub wykonanie innych niezbędnych czynności.
Przewidywane ograniczenia w doręczaniu i odbiorze korespondencji będą dotyczy tylko i wyłącznie adresatów objętych kwarantanną. Poczta Polska nie będzie doręczała korespondencji, a przesyłki będą oczekiwać na odbiorcę w odpowiedniej placówce pocztowej. Okres przechowywania będzie na tyle długi, by Klienci mogli w ciągu tygodnia od zakończenia okresu kwarantanny odebrać swoją korespondencję.
W przypadku osób objętych kwarantanną pobierających świadczenia rentowo-emerytalne, Poczta Polska doręczy przekazy pieniężne w sposób odmienny. Została uruchomiona specjalna procedura, przy współpracy z regionalnymi inspektorami sanitarnymi, doręczania przekazów pieniężnych, która zapewni bezpieczeństwo Klientom i pracownikom Poczty Polskiej — czytamy w komunikacie.
Fot. FB / Poczta Polska
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie